rotel

Gestart door mars, juni 16, 2007, 09:57:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

Citaat van: Marco op juni 23, 2007, 10:18:48
De RB1090 komt vast en zeker aan de beurt hiero  :-P ,ik wacht nog even dat ze wat goedkoper worden  :-D





notworthy notworthy



hahaha moest vandaag op parkpop hier in den haag werken ( alles staat klaar voor morgen ) maar dit voormaat mistaat niet in een pro audio set up

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

#16
lol er zitten naast voetjes onder de versterker ook wieltjes  :lol: :lol:,ik vind dat wel iets PA achtig hebben.

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai Marco

Zo het is nu half vijf in de ochtend , en mijn taak voor parkpop 2007 zit er weer op  pompom
Een compleet verzopen dag nopompom haha als je dat publiek bij sommige acts in de regen en modder toch helemaal uit hun dak zag gaan , toen had ik toch zoiets van , er veranderd ook helemaal niets  pompom( in de goede zin van het woord hoor)  elke nieuwe generatie vind dit soort dingen kicken pompom
Maar persoonlijk kan ik me leukers voorstellen om te doen! Dan tot aan mijn kruin onder de modder te zitten , en dat de bagger je broek uit loopt

hey die Rotel op die foto man , hahaha die wieltjes zie je zelfs bij een gemiddeld PA ( public adres) of back line ( meestal persoonlijke  gear van een band ) set up niet
Maaaaaaaaaar ik heb het wel een paar keer eerder gezien , ooit moesten we Elthon John doen , in de Ahoy . En af gezien van op dat moment de grootste mix tafel ( van FTA electro sound uit Londen) ter wereld , hadden ze onder alles maar dan ook onder alles wielen zitten,
Van die tafel werdt trouwens maar 1 derde gebruikt , later is deze tafel nog in gezet bij o.a. Pink Floyd!!
Zo nu ga ik naar bed, en kruip lekker tegen de bibs van mijn vriendin aan :wink:

grtz mars HB






Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

goeie morgen en welterusten  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Mijn set met Rotel  :-)



Rotel RC-995 vv
Rotel RDV-995 dvd
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai hello

ja gaaf man, en een hele dikke vette NAD eronder zie ik! 
Ik ga ook proberen wat foto,s te plaatsen , maar ik ben zelf een totale computer analfabeet ( hahaha als mensen mij zien typen , denken ze dat ik door de tafel heen moet enz enz )( tja ouwe lolliestok he :wink:) nee maar ik weet echt niet hoe dat moet , maaaaaar een maat van me wel en die kan ik  wel strikken( snel hoop ik )

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Marco op juni 27, 2007, 00:25:04
Mijn set met Rotel  :-)



Rotel RC-995 vv
Rotel RDV-995 dvd


marco

ik heb nog eens zitten kijken maar is dat die rc 995  pre ?
zo ja hoe is tie , heb gehoord dat die pre uitzonderlijk is

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Yep dat is een RC-995 pre .

klinkt niet verkeerd  HB,je mag zelf natuurlijk ook komen oordelen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai marco

ja lijkt me gaaf, ( ik hoor morgen middag mijn nieuwe rooster) en dan kan ik wel zeggen hoe en wanneer en jij ook wat en heooooo ( vingers in de knoop :wink:)  ............... enfin lijkt me leuk en tot snel en laat dan ook ff weten wanneer jij kan>?


grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Op een Zondag kan ik bijna altijd wel  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

alo marco hello

ja ok man , dan wordt het volgende week zondag of de zondag erop ( we zijn er hier niet over uit wie wat gaat doen frusty)

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Is goed man!

Tegen die tijd PM ik wel het adres  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai hello marco

nou ben ik vandaag wel thuis ( ben gister ziek geworden op arrow rock , terug naar huis gegaan) heb een fout mosseltje gegegeten puke puke    , man man ik wist echt niet dat je daar zo ziek van kan worden , ik loop nog te te tollen!
maar ja ik ga lekker rustig aan doen today en ik ga wel even die dynaudio audience 72 op die rotel set aan sluiten nu ( ff kieken hoe dat klinkt)

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

Niet over je rotel kotsen, daar kannie niet tege  :evil:
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op juli 01, 2007, 12:25:39
Niet over je rotel kotsen, daar kannie niet tege  :evil:


hahaha en dan is ie nog niet eens van mij

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun