rotel

Gestart door mars, juni 16, 2007, 09:57:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mars

hai hello

ik ga vandaag een Rotel rc1070/ rb1070  voor/eind versterker combi aansluiten en eens uitgebreid luisteren en vergelijken met mijn classe cap151 en creek  EVO  versterkers pompom
De rotels zijn samen met bij passende tuner en cd speler bij mij aan het logeren ivm verouwing bij de eigenaar, oja en ook zijn dynaudio audience 72 speakers( die ik een beetje schel vondt klinken Maurice :wink:)
ik blijf bij dit alles gebruik maken van een marantz cd10

ik laat verder wel weten hoe en wat we er hier van vonden

grtz  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Ik heb dat wel vaker gehoord dat men Dynaudio met Rotel schel vind klinken.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

ja vind ik ook

ben nu aan het luisteren ( over studio de schop speakers en vindt het geluid van de rotels mooi ( zeg maar plezierig maar er zit geen maar dan ok helemaal geen diepte ( 3d werking) tot nu toe)

we gaan nog even veranderen zo

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Dynaudio en Rotel zijn beiden ongelooflijk neutraal, dus wordt idd snel te kaal.
Rotel gaat wel weer veel beter met veel Engelse merken, of in ieder geval warmere speakers.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

yep klopt ,

met die studio de schop speakers een wat warmer geluid dan dynaudio audience 72, als ik morgen terug ben van mijn werk , meer hier over


grtz mars

ps; rotel zorgt wel dat de artiest in kwestie, zowat bij je op schoot zit, ( ik denk toch dat ik maar een cdtje met beyonce ga downloaden :wink:haha)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: mars op juni 18, 2007, 10:08:22

ps; rotel zorgt wel dat de artiest in kwestie, zowat bij je op schoot zit, ( ik denk toch dat ik maar een cdtje met beyonce ga downloaden :wink:haha)
Beyonce & Shakira  :-D :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op juni 18, 2007, 10:24:26
Citaat van: mars op juni 18, 2007, 10:08:22

ps; rotel zorgt wel dat de artiest in kwestie, zowat bij je op schoot zit, ( ik denk toch dat ik maar een cdtje met beyonce ga downloaden :wink:haha)
Beyonce & Shakira  :-D :-D

okeeeeeeee als het moet neem ik ze allebei wel :wink:

de rotel set blijft hier ook nog even staan voor onbepaalde tijd , ik heb gister systematic chaos gedraaid ( marco :wink:)  en om het zo te noemen ; dit spul rockt HB  maar loep zuiver wel , het is een hoog vermogen eind versterker , en dan bedoel ik natuurlijk geen watts , maar dat merk je goed hoor

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Yups Rotel rockt  HB

in mijn luistergrot is Rotel het merk met de hoogste in your face gehalte,en ik vind dat Rock/Metal het daar lekker op doet,voor wat meer rustige muziek prefereer ik toch wel de Marantz  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

yeaps

ik versta je HB

grtz  mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

systematic chaos vind ik trouwens wel het mooiste werk van Dreamtheater tot nu toe,heb je ook de special edition?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

yeah waanzinnige cd is dat , en euh, nou moet je niet boos worden maar ik heb een copie , maar ik vind hem wel zo goed dat ik het origineel wil hebben, ga ik vanmiddag kopen!!
Die special edition he , zit daar nog extra materiaal bij?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Bij de SE zit een dvd bij met de tot standkoming van de album,ook is het hele album in 5.1 multichannel te beluisteren,en ik moet zeggen dat het de mooiste multichannel opname is die ik ooit gehoord heb  notworthy notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai marco

ik heb hem gehaald , ik kan alleen niet 5.1 spelen maar dat geeft niet want dit is voor mij tot nu toe, album numero uno van 2007 HB
en over die rotel set ( om het nog even binnen deze topic te houden) is het niet meer in you,re face  , maar regel recht midden in je bek :wink:
helemaal ok

laterz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

#13
De RB1090 komt vast en zeker aan de beurt hiero  :-P ,ik wacht nog even dat ze wat goedkoper worden  :-D





notworthy notworthy

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

geinig dingentje