Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

 :-D Nee voorlopig hou ik het meeste (in ieder geval de MIT's) de Jv denk ik nog heel even over na, ik kan er namelijk ook een mooie MIT MI330 XLR voor terugkopen

jrm

 nonono
Wat aftellen, eerst even luisteren op korte termijn, dan kan/mag je weer verder op je zoektocht.  :-D

cz79

Is ook zo, maar de kans om zo'n MIT voor zo weinig te kopen komt niet vaak voor

jrm

Tsja, dan is Chris niet stil te houden  :-D :schater:

cz79

 :-D Ik leen hem eerst wel eens van Fritz om naast de JvG te proberen

cz79

En dan eindelijk eens wat fotootjes:


cz79

Totaalplaatje (nu is echt alles in het zwart  :-D):

Zoldar

Netjes en strak. Die isolatie platforms heb je zelf gemaakt? De avalons staan mooi te pronken zo.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

RoGEK

Je speakers zijn nog wit.

Heb nog wel ergens een spuitbusje mat zwart liggen ;)

Zonder gekheid, strakke set!

Vooral die avalons.. jummie.. :yes:
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Citaat van: Zoldar op april 08, 2013, 20:15:55
Netjes en strak. Die isolatie platforms heb je zelf gemaakt? De avalons staan mooi te pronken zo.
Ja heb een plaat 40mm multiplex gekregen via iemand van het buurforum en daar platen op maat van gezaagd en beetje geschuurd

xander32

Ziet er strak uit hoor C  :yes:.



Citaat van: cz79 op april 07, 2013, 13:21:59
:-D Ik leen hem eerst wel eens van Fritz om naast de JvG te proberen
Enne, beter niet die naam noemen die start met Fr ... die zit op het buurforum te schandalen en zich te kijk te zetten 8-).

cz79

Citaat van: RoGEK op april 08, 2013, 20:17:47
Je speakers zijn nog wit.

Heb nog wel ergens een spuitbusje mat zwart liggen ;)

Zonder gekheid, strakke set!

Vooral die avalons.. jummie.. :yes:

Ja lijkt idd wel wit zo, ligt aan de verschrikkelijk goede camera in de Samsung Galaxy S3 puke :-D

cz79

Citaat van: xander32 op april 08, 2013, 20:21:28
Ziet er strak uit hoor C  :yes:.


Enne, beter niet die naam noemen die start met Fr ... die zit op het buurforum te schandalen en zich te kijk te zetten 8-).
Dank, enne heb het net gelzen maar dat valt toch nog wel me of zie ik dat verkeerd. Ik heb twee topics gelezen met reacties maar snap van beide kanten wel.
Fdw betaalt wel voor zo'n stand, als er dan een gedeelte van de mensen komt in plaats van de 15.000 (verwacht) dan is dat een tegenvaller (lijkt me ook niet zo gek). Iets subtielere woordkeus is wel wenselijk

RoGEK

Citaat van: cz79 op april 08, 2013, 20:21:51
Ja lijkt idd wel wit zo, ligt aan de verschrikkelijk goede camera in de Samsung Galaxy S3 puke :-D

Verkleurt die camera de speakers van zwart naar wit ja? Echt schandalig ;)

Welke kleur zijn ze in het echt? Grijs dan ofzo?
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Zilvergrijs  :-D Dacht dat je dat al eerder had gezien in mijn topic