Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 20, 2013, 22:52:30
lijkt me verstandig om gewoon weer ontopic gaan ,gaat over zijn set  :-)

heb je eigenlijk een erg goed punt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Ben benieuwd wat Rob er van vind!

En dan bedoel ik de meridian set + kabel....

cz79

Citaat van: Paul op februari 20, 2013, 21:34:39
Chris is een audiofiel in hart en nieren anders geen 69 pagina,s over zijn set en wat een ander er van vindt ? Neem aan dat ze niet elke dag bij Chris een bakkie gaan doen.

De welles / nietes discussie gaat aan mij voorbij.

Don,t worry be happy.  :mrgreen:

Niet iedere dag, nee. Maar net is Rob vertrokken na een avondje muziek luisteren, was weer gezellig  :-D

cz79

Knoop voor wat betreft de kabel ook doorgehakt...

The winner is:

cz79

Het verschil tussen de MIT RCA en de Nordost XLR is zo klein (is er wel, maar vergt wel erg technisch luisteren en overdreven letten op detail en plaatsing) dat het de bijbetaling (na inruil van de MIT) niet loont...

Dus weer een stukje rust  :-D

Zo lang als dat duurt bij me :evil:

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 20, 2013, 23:30:23
Het verschil tussen de MIT RCA en de Nordots XLR is zo klein (is er wel, maar vergt wel erg technisch luisteren en overdreven letten op detail en plaatsing) dat het de bijbetaling (na inruil van de MIT) niet loont...

MIT rulezzz gewoon een mooie kabel met een verhaal cult status alles heeft het merk  notworthy

cz79

Citaat van: jrm op februari 20, 2013, 22:54:08
Ben benieuwd wat Rob er van vind!

En dan bedoel ik de meridian set + kabel....

Rob vond het, voorzover ik dat goed heb begrepen, erg mooi. Moeilijk natuurlijk om na drie weken te bepalen wat er verbetert is, maar geluid is minder terughoudend vond hij en kwam iets meer op de voorgrond met een mooier hoog

Rob46

Citaat van: cz79 op februari 20, 2013, 23:53:31
Rob vond het, voorzover ik dat goed heb begrepen, erg mooi. Moeilijk natuurlijk om na drie weken te bepalen wat er verbetert is, maar geluid is minder terughoudend vond hij en kwam iets meer op de voorgrond met een mooier hoog

Wat een eer: de 70ste pagina van deze topic  :yes:. Het was WEER gezellig in Almere!! Mooie muziekstukken zijn weer de revue gepasseerd, net zoals de koffie en koek! Meridian combi...klankmatig erg mooi! Het hoog wordt mijn inziens beter gepositioneerd en komt nu een fractie beter uit de Avalons. Hoe is het te omschrijven? Moeilijk. Mijn 'luistergevoel' zegt, voor zover dat gevoel bestaat, dat er een sluier voor de speakers weggehaald is. Bijzonder Chris! Bedankt voor de SACD's en de Mini Meet & Greet. Heel veel succes met de nieuwe aanwinst. Mooie hobby hé...dan de test met de kabels. Pfffff wat een gedoe! Echt miniem....enfin, je hebt de keuze gemaakt. Prima!

cz79

Nordost gaat morgen weer op de bus

By the way ik vond het weer erg gezellig zo!

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op februari 20, 2013, 23:30:23
Het verschil tussen de MIT RCA en de Nordost XLR is zo klein (is er wel, maar vergt wel erg technisch luisteren en overdreven letten op detail en plaatsing) dat het de bijbetaling (na inruil van de MIT) niet loont...

:-) byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 21, 2013, 18:14:54
Nordost gaat morgen weer op de bus

By the way ik vond het weer erg gezellig zo!

Nordost op de bus, tis maar goed dat ze uit het koude noorden komen al die reizen steeds  8-)

jrm

Vandaar die koude wind uit het......juist!

cz79

Morgen een setje Ampex Cones ophalen in Amsterdam, dat zijn de originele Avalon spikes welke er origineel bij horen. Verhoogt de waarde weer wat als ik de Avalon's ga verkopen  :schater: :schater: :schater:

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 26, 2013, 21:24:19
Morgen een setje Ampex Cones ophalen in Amsterdam, dat zijn de originele Avalon spikes welke er origineel bij horen. Verhoogt de waarde weer wat als ik de Avalon's ga verkopen  :schater: :schater: :schater:

Salesman