Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

cz79

cz79

En hierbij wat fotos van de DAC en het CD Transport:

cz79

Speelt de sterren van de hemel en is een mooie combi, het CD transport is niet makkelijk verkrijgbaar dus daar heb ik mazzel mee gehad.

Transport is van een gloednieuw loopwerk voorzien (laatste loopwerk en volgens importeur beter dan de meeste oudere versies), en zit ook een nieuw mainboard in, dus enkel de buitenkant is nog wat het was  :-D :-D :-D

Mooie Apogee digitale AES/EBU kabel welke het CD transport aan de DAC verbindt  pompom

Slashhead

nice
very nice 

Ook mooi dat spiegel effect in de top plate

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 09, 2013, 10:21:05
Speelt de sterren van de hemel en is een mooie combi, het CD transport is niet makkelijk verkrijgbaar dus daar heb ik mazzel mee gehad.

Transport is van een gloednieuw loopwerk voorzien (laatste loopwerk en volgens importeur beter dan de meeste oudere versies), en zit ook een nieuw mainboard in, dus enkel de buitenkant is nog wat het was  :-D :-D :-D

Mooie Apogee digitale AES/EBU kabel welke het CD transport aan de DAC verbindt  pompom

en jij eerst met je 506 508  :-P hello hello hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Totdat ik de 500 vond  :-D :-D :-D

Er staan er maar zeer weinig te koop (zeker in deze staat en voor deze prijs) dus dit was een deal die ik niet voorbij kon laten gaan

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 09, 2013, 11:27:18
Totdat ik de 500 vond  :-D :-D :-D

Er staan er maar zeer weinig te koop (zeker in deze staat en voor deze prijs) dus dit was een deal die ik niet voorbij kon laten gaan

geduld loont  notworthy

soms niet  8-)

cz79

Gelukkig kreeg ik een goede tip van een medeforumgenoot en werd mijn geduld niet op de proef gesteld (slechts een dag)  :-D

Thx Wim en Pioneer!!!

jrm

cz79

JohnWx

zie ook dat de loodgieter het mooi heeft afgedopt, finishing touch  notworthy

cz79

:yes: :yes: :yes: Had ik toch nog over dus kan ik ze nu gebuiken

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 09, 2013, 12:24:22
:yes: :yes: :yes: Had ik toch nog over dus kan ik ze nu gebuiken

Alleen voor de foto al mooi  :lol: niemand opgemerkt

jrm