Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

jrm

Citaat van: cz79 op januari 15, 2013, 21:30:39
De MIT staat er niet op, hoor! Die bevalt me prima en geeft een nog fijnere plaatsing en stage dus die blijft (voorlopig  :-D). De DNM heb ik te koop gezet

Ik doelde op de blauwe kabel...

cz79

Daarom ben ik ook blij dat ik een erg mooie prijs heb betaald, de DNM was ook erg mooi maar deze doet het gewoon beter met de plaatsing (meer pinpoint) en de stage wordt gewoon groter en dieper pompom pompom pompom pompom

cz79

Citaat van: jrm op januari 16, 2013, 09:28:37
Ik doelde op de blauwe kabel...
Ja even kijken waar de biedingen heen gaan  :-D

Exxar

Kabels en componenten worden toch steeds aangekocht omdat ze de koper aanspreken? Of dat nu qua looks of qua geluid is, laat ik in het midden. Ik vind bvb dat mijn Chord Cadenza's er ook goed uitzien (en heel gedetailleerd in het hoog), maar die gewone standaard netsnoeren moet ik nog eens vervangen door iets moois.

Ik heb een tijd geleden ook eens een setje MIT kabels mogen testen, en ik vond ze er vooral stoer uitzien met die doosjes ertussen. Alleen vond ik de prijs iets minder stoer.

Zoldar

netkabels kosten geen drol. koop je voor 7 euro een meter en voor 20-30 euro connectoren die ze bij siltech ook gebruiken. stanley mes en schroevendraaier en hoppa. voor 40 euri een power kabel waar de high end merken 500 euro voor vragen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jrm

:yes:

Of voor minder zo'n kabel kopen via MP.

cz79

Staat nog een mooie Siltech  :-D

jrm

Ik kan een 3e gebruiken.....

cz79

Bieden vanaf 200 euro :-D

jrm

cz79

:-D :-D :-D Nee ik denk dat ik hem hou, ik heb wel een mooie artspeak netkabel voor je voor 30 euro

jrm

:no:
Op dit moment gaat het goed, maar als er nog een blauwe voorbij komt.....

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 16, 2013, 15:26:17
:-D :-D :-D Nee ik denk dat ik hem hou, ik heb wel een mooie artspeak netkabel voor je voor 30 euro

die is ook mooi maar ziet er zo normaal uit  :oops:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Mooi avatar John... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 16, 2013, 21:22:09
Mooi avatar John... :-D

word gesponserd  :angel:

Dat ding doet gewoon wat hij moet doen en wat ik wil  hello meer heb ik niet nodig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject