Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

Zoldar

Ziet er netjes en smaakvol uit. Leuke foto aan de muur. 
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Bedoel je die twee op canvas of die 'stuk-of-12-foto's-op-een-paarse-muur-wand' ?

Zoldar

canvas. leuk gedaan. moet ik ook doen van mijn dochter.

staan je spullen nu op isolation platforms?

cz79

Er hangen twee foto's op canvas (uiteraard met dempingsmateriaal erachter  :-D), zichtbaar mijn kleine marinier en daarboven de prinses.

Luidsprekers staan op granieten tegels maar die ga ik één dezer dagen weghalen, ze doen weinig (behalve makkelijk verschuiven...dus ook makkelijk voor mijn vrouw om ze weg te halen). De luidspreers wegen een kilo of 30 en ik vermoed dat ze voldoende massa hebben om gewoon op de grond te staan (kwestie van proberen). Onder de Avalons zitten Soundcare Superspikes:

Zoldar

heeee, die heb ik hier ook liggen. Tijdje onder een DAC gezet. Deed daar heeeeelemaal niets.

cz79

Ze zaten al onder de Avalons toen ik ze kocht en ik vindt het fijner werken dan spikes met schoteltjes dus lekker laten zitten

Janver

Nu nog de speakers in Greywash en je bent klaar!

Het ziet er in ieder geval erg goed uit!

Hier kan uw reclame staan!

cz79

Nou dat zal niet nodig zijn, grijzer dan dat de Avalons nu zijn worden ze namelijk niet  :-D

Stadium III

Ziet er allemaal zeer goed uit !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cz79

Dank allemaal, en dat allemaal in ruil voor een Marantz SA7001, voor degene die het hout heeft geregeld en me heeft geholpen met schuren, zagen en monteren  pompom

Whisper.nl

Mooi gedaan hoor  pompom CZ79 en veel plezier met je nieuwe aanwinst.  HB

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Dank je Hans, ik ben aps ook weer even in de meterkast bezig geweest en zometeen maar even een Siltech netsnoe ophalen voor het luttele bedrag van 25 euro (lengte 1 m)

jrm

Chris,

dat ziet er goed en mooi uit!!

:yes: :yes: :yes:

cz79

Ik vind het ook een hele verbetering, het leuke is dat je ook alles exact in de maat heb die je zelf wilt Bijvoorbeeld de eettafel is een 170X100 groot, terwijl een gangbare maat 160X90 is maar dat is net te klein en de ruimte om een 6 persoontafel neer te zetten is er niet, dus op deze manier hebben we alle meubels zo gemaakt exact zoals wij dat willen/wilden.

Dank jullie voor de complimenten

Cornelis1921

@Chris: notworthy!!! Nogmaals: grote klasse! byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *