Preview Anti-Mode 2.0 Dual Core

Gestart door Perfect_audio, november 30, 2011, 15:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: cz79 op maart 30, 2012, 20:51:44
JRM kamer is ook een huiskamer, met alle respect voor JRM, maar het is wel vrij leeg en hard daar.
Dus een kale kamer kan ook een woonkamer zijn

Juist, wij zijn niet van de spulletjes en planten, wij houden van strak en modern.
Dus vandaar de compromissen, maar hou je van een zuiver geluid (niet wollig) dan klinkt het bij ons best aardig  :-D

cz79


Whisper.nl

#122
Citaat van: Perfect_audio op maart 30, 2012, 20:49:34
Nee je leest het niet goed.
We hebben het over een huiskamer, niet een kamer in een penitentiaire inrichting.
Iedereen heeft kennelijk zo z'n eigen referentie.

ron

Een kleine aanvulling. Indien ik het te zwart / wit heb neergezet mijn excuus hiervoor.

Wel aangenaam om te lezen dat je aangeeft dat zelfs de anti mode niet alles zal oplossen.

De anti mode heeft dus ook zo z'n beperkingen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Perfect_audio

Een update van de Finnen:

The shipping of the 2.0 Dual Core is estimated to begin any day now for those who have preordered it.
Anti-Mode 2.0 Dual Core is a must-have device for any audiophile who is serious about the sound quality in home environment.

It is not only a new generation automatic room correction and one of the most versatile devices to adjust the overall tonal balance, but also a standalone room analyzer. With a press of a button, it offers the same performance and accuracy as the best computer based measurement softwares accompanied by a professional level soundcard and calibrated microphone. Of course, you can even export the measurement data using USB, but then again, you don't really need to. You can see the accurate response on screen, and all the important room corrections have been made automatically.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Perfect_audio

UPDATE
Alhoewel ik eigenlijk al met de nieuwe Anti-Mode had willen 'spelen', wordt ons geduld wel op de proef gesteld door de Finnen.
Status: ze hebben alles in huis, nog even een bugje of twee wegpoetsen en de manual afmaken.
Daar ben ik ook mee bezig. Worden wel 20 pagina's. Alhoewel ik hem dus nog niet heb, ben ik wel onder de indruk van de mogelijkheden. De snelstartgids is nu klaar, nu nog de geavanceerde functies. Maar daarvoor heb ik eigenlijk het apparaat nodig om het goed te begrijpen en duidelijk te kunnen opschrijven.
Als ik het apparaat heb, kan ik ook de nederlandstalige interface maken. Cool!
Als er mensen zijn die, vooruitlopend op de demo bij Maurice, alvast iets willen lezen uit de manual dan een p.m. met je e-mailadres.
Een demo zal wat mij betreft in mei kunnen plaatsvinden. De gastheer mag daar een voorzet voor doen.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Marvin

Mooi man, maar waarom moet jij die manual in het Nederlands maken terwijl je dat ding nog niet eens hebt?
Is er iets fundamenteel mis met een goede vertaling uit het Fins?

Perfect_audio

Citaat van: marvin op april 20, 2012, 16:01:34
Mooi man, maar waarom moet jij die manual in het Nederlands maken terwijl je dat ding nog niet eens hebt?
Is er iets fundamenteel mis met een goede vertaling uit het Fins?

Hoe is jouw fins?
Je bent importeur of niet :-D Een (standaard) engelse handleiding is vaak net niet goed genoeg. Bovendien is engels niet de moedertaal van de finnen. En tot slot vind ik de (concept) manual op een aantal plaatsen onduidelijk. Als je een uitgebreid apparaat hebt, dan heb je ook een goede handleiding nodig zodat ook de niet-doorgewinterde audioman er iets mee kan. Het is ook niet een kwestie van vertalen, maar herschrijven....

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Marvin

Ah, die manual heb je al...

Dacht dat je puur blind er eentje aan het schrijven was, begreep opeens waarom de meeste handleidingen niet begrepen werden...  :-D

Mijn Fins is ook niet meer wat het geweest is, wordt toch een beetje roestig als je het niet dagelijks gebruikt...  :schater:

Maurice

Ik ga het eens met de vrouw afstemmen!
Zal mogelijk wel begin-half mei worden. Aan het eind heb ik teveel verjaardagen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

xander32

Citaat van: Perfect_audio op april 20, 2012, 15:56:38
UPDATE
Alhoewel ik eigenlijk al met de nieuwe Anti-Mode had willen 'spelen', wordt ons geduld wel op de proef gesteld door de Finnen.
Status: ze hebben alles in huis, nog even een bugje of twee wegpoetsen en de manual afmaken.
Daar ben ik ook mee bezig. Worden wel 20 pagina's. Alhoewel ik hem dus nog niet heb, ben ik wel onder de indruk van de mogelijkheden. De snelstartgids is nu klaar, nu nog de geavanceerde functies. Maar daarvoor heb ik eigenlijk het apparaat nodig om het goed te begrijpen en duidelijk te kunnen opschrijven.
Als ik het apparaat heb, kan ik ook de nederlandstalige interface maken. Cool!
Als er mensen zijn die, vooruitlopend op de demo bij Maurice, alvast iets willen lezen uit de manual dan een p.m. met je e-mailadres.
Een demo zal wat mij betreft in mei kunnen plaatsvinden. De gastheer mag daar een voorzet voor doen.

ron
Je doet er iig wel moeite voor.


Citaat van: Maurice op april 21, 2012, 13:06:30
Ik ga het eens met de vrouw afstemmen!
Zal mogelijk wel begin-half mei worden. Aan het eind heb ik teveel verjaardagen.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke bevindingen.

Perfect_audio

Vanaf nu is de Anti-Mode uit voorraad leverbaar!
En om te weten te komen wat deze nieuwe telg allemaal in huis heeft, kun je de handleiding hier http://www.anti-mode.info/AM/images/pdf/AM20DC-handleidingV1_0NL-PDF.pdf downloaden.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

cz79


Maurice

Ik ga snel een datum plannen!
Eerst even verder uitzieken...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

still life

Citaat van: Maurice op mei 15, 2012, 13:23:27
Ik ga snel een datum plannen!
Eerst even verder uitzieken...

waarom niet tijdens deze ongewilde vakantie.. 

de interesse voor dit product zit nu zowat op zijn piek..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Maurice

Citaat van: still life op mei 16, 2012, 16:51:06
waarom niet tijdens deze ongewilde vakantie.. 

de interesse voor dit product zit nu zowat op zijn piek..  :-D
ik wil er zelf ook van kunnen leren, momenteel is mijn gehoor ook even iets minder ivm voortdurende hoofdpijn. Is vandaag gelukkig weggebleven. Nu muziek aan het luisteren, maar volgens mij iets niet meer lekker in de keten...
Even onderzoeken of ik het kan achterhalen!

Verstuurd vanaf mijn slimme telefoon
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude