Citaat van: pameijer op november 29, 2011, 00:34:16
Citaat van: Marco op november 29, 2011, 00:13:32
en dromen lekker verder dat je met een andere pre van een 4,5 inch woofer een virtuele 8 inch woofer maakt ,vergeet vooral de kastvolume niet ......met soundcare spikes maak je van een 20 ltr inhoud een virtueel 80 ltr kast volume
Alleen vergeet je nu dat de ts deze zelfde speakers eerder had gehoord met een betere bas. Tenzij die ruimte volstond met staande golven zegt dat natuurlijk wel iets over wat deze speakers kunnen, meer dan nu namelijk! Als het aan jou ligt kan iedereen prima uit met een slimline Marantz ht-receivertje en nog steeds hemels stereogeluid krijgen als de speakers maar meewerken... Ben zelf zeker geen voorstander van de hifi-voodoo, maar heb gewoon zelf gemerkt dat er verschil zit in versterkers, en dat is eigenlijk best wel logisch...
Waar koop je die soundspikes trouwens
Ik vergeet helemaal niks ,jij blijkbaar wel
want de Totems heeft hij voor aankoop niet thuis beluisterd ,en bij Whisper is er wel degelijk sprake van een totaal andere situatie .
Vroeger geloofde ik mensen die met een verhaal zoals jij die verteld ,het gevolg was een dikke Krell op een Marantz receiver gevolgd door twee dikke NAD eindhokken ,toen kwamen er nog een stuk of 5 pre's aan te pas variërend van Cambridge tot Sphinx ,en natuurlijk waren er subtiele verschillen .....alleen niet zo noemenswaardig zoals vooraf werd omschreven ,maar 1 ding was zeker dat ik er met alle geweld niet meer of mindere laagweergave aan overhield ,wel een flinke duit uit de knip ....dat wel !
Ow jah ....de Soundcare spikes heb ik gekocht omdat men er zo lyrisch over is ,het verschil tov een paar gewone spijkers is nihil .
Mijn advies aan de TS is om in eerste instantie op het aanbod van Wim in te gaan ,en als hij dan nog niet overtuigd is mag hij ook nog bij mij komen ,want zoals ik al eerder melde heb ik de beschikking over genoeg materieel ,jij bent trouwens ook van harte welkom hoor
edit:
" hemels stereogeluid" ....nee dank je ! liever een sound straight from hell
Ik hou er een andere geloofsovertuiging op na