Citaat van: dmeerpa op november 04, 2011, 18:03:48OM te gaan bi-ampen met de SR7005 en de Rotel weet ik niet of dat een goed idee is, ik vrees voor volume verschillen tussen beide amps...
levert geen enkel probleem op paul,
alhoewel... als je die EV niet inschakelt, is je basweergave gewoon nihil
vond ik soms grappig => je fronts gedragen zich dan plots als (zeer beperkte) monitors
maar die setup volgt je SR verder automatisch in volume (het betreft horizontale bi-amp)
Citaat van: marvin op november 04, 2011, 18:46:08
Vind die 7005 van m'n broer ook gewoon erg mooi, al hangen daar dan wel 2 aktieve fronts aan en 2 subwoofers.
En uiteraard alles Large ingeregeld.
ook een mooie optie
zo vormen de fronts geen enkele belasting op de SR (net als een actieve sub)
Citaat van: WimPeu op november 04, 2011, 18:41:19
En geen dag spijt. Ik snap ook dat hele gedoe niet zo dat de 7005 zo slecht in stereo zou zijn. Ligt imho aan andere zaken (fysiek (plaatsing en keuze van speakers) en psychisch )
knap verwoord..
plaatsing & respons in de ruimte/kamer
zolang je daarbij geen breedte/diepte/hoogte ervaart ben/blijf je zoekende (naar goeie stereo
)
Citaat van: paulheb nog niet rustig kunnen luisteren hoe het klinkt ten opzichte van mijn vroeger SR8002.
Maar van die stereo modus ben ik (nog) niet wild.
denk dat je inmiddels al een pak opties hebt om eens mee te gaan spelen/proberen
CiteerWaarom dan de PM15s2. De mogelijkheid biedt zich aan, en indien dit het stereo gebeuren naar een veel hoger niveau tilt waarom niet?
tja, er lopen ook vrouwen (of andere mogelijkheden) zat..
maar of het allemaal zoveel beter is dan het spul (vrouwmens) in bezit, is steeds weer de vraag..
die (goeie stereo) zit trouwens al lang vervat in een goeie opname, die moet je enkel nog mooi zien weer te geven..
ook een pm15s2 zal je moeten laten samenwerken met die lastige opus bvb
wat als dat ook niet meteen
klinkt ? goochelen met kleurende/ gekleurde kabeltjes ?
CiteerIk mag een afspraak maken (heeft zelfs morgen al tijd) om alles eens te gaan vergelijken.
final tip: pak je fronts mee naar die zaak & laat ze aan die verschillende amps voorbinden
evenwel nog steeds een scheef vgl (klinkt niet als thuis) maar kan best verhelderend werken..