SA7003 of SA 15S1

Gestart door Gentleman, oktober 27, 2011, 08:27:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

still life

Citaat van: Cornelis1921 op november 16, 2011, 17:49:53
H.T. (5-7.1) is voor ongeoefende oren, die moeite hebben met staging, diepte , stereobeeld enzovoort, enzovoort. Zie StadiumIV en Marco, die zijn het gevoel voor richting compleet kwijt. Heus, dit is niet verzonnen maar verteld.
Groetjes byebye, Cor.

ok, I'll bite..  :-D

wel eens een deftige surround mix (bvb op SACD) gehoord ?
HT kan 2.1 evengoed overigens..  :angel:

back OT, given the choice..

Citaat van: scanspeakman op november 16, 2011, 11:30:46
Om de SA15S1 superieur te noemen gaat een beetje ver aangezien de SA7003 en de SA15S1 in hoge mate (electronisch) op elkaar lijken. Wat zondermeer een klankmatig verschil oplevert is dat de muting van de SA15S1 anders (lees: zoals het eingelijk hoort met een relais ipv met cheapo transistoren die als een soort filter werken) is aangepakt. Kortom; neem de SA15S1.

Scanspeakman

stupid
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marvin

Ik laat m'n tanden zien maar bijt niet (door), vind het wel erg kort door de bocht om iedereen in deze over één kam te scheren.
Voel me in ieder geval wel een beetje te kijk gezet want ik herken me totaal niet in deze onzin Cor.
Zal de rest van de (je) berichten maar met een korretje zeezout nemen...  :x

Cornelis1921

Citaat van: marvin op november 18, 2011, 14:44:50
Ik laat m'n tanden zien maar bijt niet (door), vind het wel erg kort door de bocht om iedereen in deze over één kam te scheren.
Voel me in ieder geval wel een beetje te kijk gezet want ik herken me totaal niet in deze onzin Cor.
Zal de rest van de (je) berichten maar met een korretje zeezout nemen...  :x
:schater: Marv, jij hapte en beet wel door in mijn satire in dit topic. Still life had nog zo gereageerd met de woorden: "OK, I'll bite". Oftewel die doorzag die onzin van mij. Ik weet het is en blijft topicvervuiling (en niet alleen voor de puristen onder ons). Marvin, het was ECHT NIET persoonlijk bedoeld. Vandaar dat jouw reactie wel te begrijpen is (van dat zeezout).
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

rexp

En daar kom je 3 maanden later mee?  violent1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

 redface Zal ook de fout bij mezelf leggen doe er net zo hard aan mee maar Marco heeft wel gelijk dat het op een viva forum begint te lijken.  :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

#21
Citaat van: Paul op februari 23, 2012, 18:43:25
Marco heeft wel gelijk dat het op een viva forum begint te lijken.  :roll:

En wat houd dat in dan  :roll:

je kan van een auto ook zeggen als ik gas geef gaat die vooruit ,als ik rem stopt die ,als ik aan het stuur draai gaat die de bocht om

Dus alle auto,s zijn hetzelfde  clown1

Cornelis1921

 
Citaat van: Marantz 81 op februari 24, 2012, 22:27:39
En wat houd dat in dan  :roll:

je kan van een auto ook zeggen als ik gas geef gaat die vooruit ,als ik rem stopt die ,als ik aan het stuur draai gaat die de bocht om

Dus alle auto,s zijn hetzelfde  clown1
Arjan, jij bedoeldt zeker een Vauxhall Viva, die klassieker van GM uit de zestiger/zeventiger jaren van vorige eeuw? :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *