Beste oorgenoten
,
sinds enige tijd ben ik de trotse bezitter van een Marantz audioset. Het betreft de SR7005 receiver in combi met de blu-rayspeler UD7006. Echt top! Echter sinds het begin ervaar ik afspeelproblemen met de mediaspeler.
Het probleem is als volgt: Na het selecteren van een film of concert op mijn Nas-server (Qnap 219 Turbo)via de UD 7006 kan ik deze normaal afspelen. Echter, na versneld vooruitspoelen (max x2!), of na een pauze, loopt de speler hopeloos vast waarbij enkel het toestel nog uitgezet kan worden. Je begrijpt dat ik dit niet verwacht van een dergelijk apparaat.
Wat heb ik al geprobeerd:
-ander netwerksnoer aangesloten (geen verschil).
-laatste software geladen (geen verschil)
-stroom er een nachtje af (geen verschil)
-vast ip-adres toegewezen (de ene keer speelt de mediaspeler na een minuut weer verder met of zonder geluid (de verstreken tijdsduur loopt verder in het display van het apparaat), de andere keer helemaal niet (tijd blijft stilstaan)).
-dezelfde bestanden afgespeeld via Sony PS3 (vooruitspoelen lukt tot 30x, pauze-test, waarna de speler gelijk verdergaat na de <play> toets ingedrukt te hebben).
-Mail naar Audio Service (uitvoerder garantiebepalingen in NL, nog geen reactie gehad).
Graag hoor ik van jullie tips/suggesties. Ik sta droog...
Alvast dank voor jouw reactie!
Met vriendelijke groet,
Jeroen