SM-80

Gestart door HAL9000, september 15, 2011, 22:17:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

i2Paq

Als ik het allemaal van te voren geweten had dan was de PM7001 en de CD6003 er nooit gekomen  shutup
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

#16
Ik krijg, waarschijnlijk, een SM-80 in Champagne  pompom

Hij is wel defect, maar daar valt mee te leven, nietwaar Jon?

Hier wat foto's, ik krijg nog antwoord op de vraag hoe (slecht) het front is.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Ik  zie maar  3  puntjes,   defect  is geen probleem.  Voeding zal  kapot  zin en evt  power management ook. 
Marantz  houd  zich  opzich  wel sterk  hoor, gaat  ruim 15 / 20  jaar  mee.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

i2Paq

Citaat van: HAL9000 op september 24, 2011, 10:59:30
Ik  zie maar  3  puntjes,   defect  is geen probleem.  Voeding zal  kapot  zin en evt  power management ook. 
Marantz  houd  zich  opzich  wel sterk  hoor, gaat  ruim 15 / 20  jaar  mee.

Hij is onderweg, zal er wel een weekje over doen om hier te komen.
Verstuurt vanuit het buitenland.

Hij heeft wel wat krasjes naar het schijnt maar we zien het wel.
We kunnen iig. gewoon anders bi-ampen  :-D

In die zelfde post zit ook een SC-80 in Champagne, daar vertelde ik je al over.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Ik lees niets over de ervaring van het Bi-Ampen??

Hoe gaat ie daarmee en heb je foto's van de opstelling?

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op september 27, 2011, 09:35:23
Ik lees niets over de ervaring van het Bi-Ampen??

Hoe gaat ie daarmee en heb je foto's van de opstelling?

Groeten,

Marcel

Nog niet aan toe gekomen helaas.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Hé 12Paq,

Hoe doet mijn versterker het??

Ik neem aan dat deze bij jou nu al een paar weken staat te draaïen en ben heel erg benieuwd naar hoe deze nu presteert.

En natuurlijk het belangrijkste (ook voor Jon/HAL9000) is het euvel verholpen?

Ik hoor graag van jou.

Groeten,

Marcel

JohnWx

Citaat van: SMarcel op oktober 05, 2011, 09:13:59
Hé 12Paq,

Hoe doet mijn versterker het??

Ik neem aan dat deze bij jou nu al een paar weken staat te draaïen en ben heel erg benieuwd naar hoe deze nu presteert.

En natuurlijk het belangrijkste (ook voor Jon/HAL9000) is het euvel verholpen?

Ik hoor graag van jou.

Groeten,

Marcel

i2Paq tegen SMarcel ken ik jouw ?  :schater: die zit lekker met 2 eindbakken te spelen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Citaat van: SMarcel op oktober 05, 2011, 09:13:59

Ik hoor graag van jou.

Groeten,

Marcel

En jij bent?

Jouw SM-80?  byebye

:schater:


Ik ben echt heel druk geweest deze week, zit elke dag van 6.30 tot 16.00 in Den Haag.
Ik heb nog niet kunnen bi-ampen helaas.

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Tja, nu je het vraagt. Wie ben ik ook al weer??????????????? :-o

Wat doe ik hier op dit Christine Le Duc forum?  :schater:

Ik ben al weken op zoek naar mijn SM-80, ik weet zeker dat deze op het nachtkastje stond, tot het moment dat deze niet meer trilde en sindsdien is hij spoorloos. notworthy

Groeten,

Marcel

Cornelis1921

 notworthy :schater:
Citaat van: SMarcel op oktober 07, 2011, 06:59:12
Tja, nu je het vraagt. Wie ben ik ook al weer??????????????? :-o

Wat doe ik hier op dit Christine Le Duc forum?  :schater:

Ik ben al weken op zoek naar mijn SM-80, ik weet zeker dat deze op het nachtkastje stond, tot het moment dat deze niet meer trilde en sindsdien is hij spoorloos. notworthy

Groeten,

Marcel
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

i2Paq

Ik zie trouwens sommige SM-80'rs met een THX stikker op de voorkant, anderen weer niet.

Als ik het zo lees op Hier en Hier dan is het meer gerelateerd aan 5.1 setups maar ook 2.1
Waarom zou een SM-80 deze stikker hebben?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Citaat van: i2Paq op oktober 10, 2011, 19:38:45
Ik zie trouwens sommige SM-80'rs met een THX stikker op de voorkant, anderen weer niet.

Als ik het zo lees op Hier en Hier dan is het meer gerelateerd aan 5.1 setups maar ook 2.1
Waarom zou een SM-80 deze stikker hebben?

is FAKE
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

 :yes:
Citaat van: John Wx op oktober 10, 2011, 20:06:54
Citaat van: i2Paq op oktober 10, 2011, 19:38:45
Ik zie trouwens sommige SM-80'rs met een THX stikker op de voorkant, anderen weer niet.

Als ik het zo lees op Hier en Hier dan is het meer gerelateerd aan 5.1 setups maar ook 2.1
Waarom zou een SM-80 deze stikker hebben?

is FAKE
Zo, das duidelijk.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *