De versterker was me een paar weken geleden kaduukie gegaan en zoals ik al vermoede 2 eindtransistoren waren doorgefikt van het linkerkanaal. De ouw eruit gesoldeerd en de nieuwe ,bij Tesatronic gekocht, erin gesoldeerd (4 euro nog wat) na eerst nog even thermische smuriepasta op de achterkant gemikt te hebben . Hij deed het weer maar eerst even testdraaien zonder speakers en wel verdomme de koeling van het linkerkanaal werd mij weer een portie heet onbelast maar die van rechter niet.Heb ik op dit forum wel vaker over lopen te klagen.Dus op zoek naar de oorzaak zonder schema die ik voor dit model nergens heb kunnen vinden.Even gekeken naar de waarde, met en multimeter van 5 euro van Conrad, van een regelbare weerstand (biass) aan de rechterkant.Deze was 1.7 nog wat en aan de linkerkant 1.2!!! De linker ook gezet op 1.7 en voilla hij dot het weer zonder echt gek warm te worden. Toch niet slecht voor iemand die 3 jaartjes electronica heeft gehad als bijvak
vroeger op school!!!
Aangesloten op mijn set Missions en heeft echt een mooie krachtige sound, veel en veel beter dan voorheen, en dat met "maar" 2 keer 40 watt rms.Ben een blij mens vandaag