proton

Gestart door thom, mei 28, 2007, 14:53:04

Vorige topic - Volgende topic

thom

Ben er nu zo goed als uit, ik ben een Proton AS 2621 tegen gekomen op mp en die heeft alles aan bord wat ik nodig heb. wilde hem het liefst vandaag gaan halen maar me ouders hadden geen zin :x. dus nog maar effe wachten.

Heb al zitten zoeken en de spec's zijn naar mij idee in orde.

Nu is dit niet zo'n bekent merk, maar wie heeft er wel eens eentje gehoord of weet er wat over???

Het gaat dan om de bovenste en dan in het zwart.

extra info http://www.clofis.nl/nl/proton/protonhomecinema.htm

Stadium III

ik heb er nog nooit van gehoord

Verder ziet ie er wel leuk uit !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Proton ken ik wel  :-),ik heb daar een subversterker van gehad,en daar was helemaal niks mis mee,de afgebeelde versterker ken ik niet.
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

thom

Citaat van: Marco op mei 28, 2007, 17:14:22
Proton ken ik wel  :-),ik heb daar een subversterker van gehad,en daar was helemaal niks mis mee,de afgebeelde versterker ken ik niet.
en dat is dan ook gelijk het enige wat nog leverbaar is in nederland nopompom

thom

vrijwel zeker dat hij het gaat worden zal volgende week wel gaan halen.
heb veel goede berichten(op anderen fora)gelezen over dit merk

thom

heb een mail gestuurt naar de eigenenaar maar nog geen reactie gehad nopompom

thom

Citaat van: thom op mei 31, 2007, 18:38:47
heb een mail gestuurt naar de eigenenaar maar nog geen reactie gehad nopompom
en de afspraak is gemaakt pompom

Paul

We horen het wel alstie er is..
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

5.2.4

thom

en hij is binnen ga nu alles aansluiten vertel wel als die klaar is :wav:

erwin

jij bent snel  :-D :-D
ik ben benieuwd naar je bevindingen,we horen,lezen het wel.

greetz
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

thom

hij is lekker aan het draaien, en het verschil:
1. het klink veel rustiger alle tonen komen er veel rustiger en gecontroleerder uit
2. het surround wordt veel beter gebruikt, nu merk je was echt de 2 surround speakers
3. instellen is ook veel makkelijker

er zitte veel uitgangen op dus alles zit erop pompom

me camera is niet echt heel best bezig nopompom

de binnen kant ziet er goed uit, alles is keuzig schoon

de voedingen zijn goed zwaar hij weegt dan 5kg vin ik aardig voor een voorversterker

en de achterkant waar weer aardig wat draatjes bij zijn gekomen

ALLEEN nu kwam ik tot de conclusie dat hij geen surround van stereo sinaal maakt frusty.
dus als ik tv kijk heb ik alleen stereo en kan er geen suround van maken, maakt mij opzich niet zo heel veel uit aleen de sub loopt ook nie mee frusty frusty.
dus die zal ik via een kabel uit me speaker naar de versterker van de sub laten lopen en dan moet het wel werken.

maar heb zeker teverden met het reseltaat, alleen klinkt nu veel meer op zijn plaats en haal nu echt wel bijna het uiterste uit me speakers.

nu wil ik alleen nog een voorversterker kopen voor de fronds(als ik weer geld heb frusty frusty frusty). en dat wordt er dan een uit het vintage gedeelte.
maar dat komt dan wel weer

thom

Citaat van: thom op juni 01, 2007, 21:29:31ALLEEN nu kwam ik tot de conclusie dat hij geen surround van stereo sinaal maakt .
dus als ik tv kijk heb ik alleen stereo en kan er geen suround van maken, maakt mij opzich niet zo heel veel uit aleen de sub loopt ook nie mee  .
dus die zal ik via een kabel uit me speaker naar de versterker van de sub laten lopen en dan moet het wel werken.

het subwoofer probleem is opgelost komt alleen geen surround uit maar dat maakt me niet zo veel uit, zolang er maar sub bij zit

thom

Citaat van: thom op juni 01, 2007, 21:38:33
Citaat van: thom op juni 01, 2007, 21:29:31ALLEEN nu kwam ik tot de conclusie dat hij geen surround van stereo sinaal maakt .
dus als ik tv kijk heb ik alleen stereo en kan er geen suround van maken, maakt mij opzich niet zo heel veel uit aleen de sub loopt ook nie mee  .

het subwoofer probleem is opgelost komt alleen geen surround uit maar dat maakt me niet zo veel uit, zolang er maar sub bij zit
en ook het surround werk alweer, dus ik helemaal blij
geloof dat ik iets te vroeg begon met zeuren 8-)

Stadium III

fijn om te lezen dat alles weer okeej werkt

verder mooi apparaat

Stadium III

5.2.4