op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Ja ik heb er niet veel meer aan toe te voegen , ik wilde mijn mond houden vanwege de goede en gezzelig sfeer op dit forum ,zodat er niet weer lange discussie,s zouden onstaan met minder simpatieke opmerkingen  :-)

Vindt het ook erg spijtig zeker aangezien er op dat andere forum genoeg ruimte was voor discussie , wel respect voor Han op dat forum hoe hij dingen onder woorden wist te brengen maar mocht helaas niet baten

Ik ga niet meer naar frits toe en het fabrieksbezoek naar Blumenhofer heb ik ook helemaal geen zin meer in  :no:

Paul

Citaat van: joep op augustus 21, 2011, 22:12:46
Als ik het goed begrijp worden de bevindingen op de eerste dag van de vierde maand openbaar gemaakt.
Denk dat Maurice hiervoor de man bij uitstek is, heeft de meeste ervaring wat betreft belangrijke mededelingen op 1 april.  :wink: clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op augustus 22, 2011, 17:26:24
Citaat van: joep op augustus 21, 2011, 22:12:46
Als ik het goed begrijp worden de bevindingen op de eerste dag van de vierde maand openbaar gemaakt.
Denk dat Maurice hiervoor de man bij uitstek is, heeft de meeste ervaring wat betreft belangrijke mededelingen op 1 april.  :wink: clown1

Kan je hem wel toevertrouwen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Laten we Fritz zijn gedrag op een ander forum nou hier niet ter discussie gaan stellen. Dan is daar ruimte genoeg voor.

Fritz is gewoon niet gewend dat er op de Hififorum manier naar Audio spullen wordt gekeken. Hij leeft mi al jaren op een soort van Hifi eiland en dan kan je die benadering gewoon niet bevatten. De hoeveelheid technische kennis is daar enorm groot daar kom je niet weg met een eenvoudig "ik hoor het dus het is zo'' . Denk dat Fritz op een totaal andere manier met hifi bezig is.

Ben het ook niet eens met zijn uitlatingen op het Hifi forum maar laten we hem nou ook niet meteen allemaal verketteren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Voor de sfeer zou je je af kunnen vragen of dit topic niet in de archieven kan, klaar en niets meer over zeggen. Verder allemaal even goede vrienden. Maar aangezien dit topic er toch is wilde ik het even kwijt.



WimPeu

Citaat van: marvin op augustus 22, 2011, 17:37:19
Voor de sfeer zou je je af kunnen vragen of dit topic niet in de archieven kan, klaar en niets meer over zeggen. Verder allemaal even goede vrienden. Maar aangezien dit topic er toch is wilde ik het even kwijt.




Zwaai even..kan je niet vinden... :-D

Zal het in de groep gooien wbt dit topic. Voorals nog zijn er wel mensen die zich via dit topic hebben opgegeven...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Even aanvegen, ook goed! (Lachen hoor Talpa talk, kan ik dat nog ergens uitzetten??) lol


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: marvin op augustus 22, 2011, 17:51:29
Even aanvegen, ook goed! (Lachen hoor Talpa talk, kan ik dat nog ergens uitzetten??) lol

nee kan niet  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Nah nah nah boo boo, stick youre head in doo doo..... gevonden!


Mobieler wordt het niet....

JohnWx

Citaat van: marvin op augustus 22, 2011, 18:01:13
Nah nah nah boo boo, stick youre head in doo doo..... gevonden!


Mobieler wordt het niet....

Moderators we lost contact
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Pjotr27

CiteerHeb het draadje op hififorum ook gelezenen snap ook werkelijk de reacties van Frits niet.

Ik wel, Fritz bood zijn ruimte en set aan voor test. Vervolgens kwam er een schakelkast ter sprake die gebruikt moest worden. Als je huiverig bent over zo`n kast en als er geen zinnig antwoord wordt gegeven op vragen over de schakelkast ( wel of geen XLR, wel of geen ingebouwde verzwakker, hoe ga je om met de interconnect die er dan te weinig is, extra overgang geeft verlies) en je blijft met een groepje techneuten volhouden dat er geen verschil is tussen de Sony en een Marantz 8b dan komt er het moment dat je ze niet meer serieus neemt. Toen kwam het stuk van Fritz over de hoge heren in de highend ( krell etc) die op bezoek kwamen. Helemaal bedoeld als humor alleen werd het zo totaal niet begrepen door een aantal mensen en vervolgens is de discussie compleet ontspoord...

joep

Ik wil er maar één ding over zeggen:

Het is moeilijk om een oordeel te vormen wanneer er posts geschrapt zijn en Fritz in de ban is gedaan terwijl de rest wel kan blijven doorgaan. Ik kies geen partij maar zet hier wel een vraagteken bij.

Vriendelijke groet Joep.

Maurice

Ik wil toch oproepen om hier op het Marantzforum te reageren op wat hier op het Marantzforum geplaatst is, en wat er op andere fora bericht wordt daar te laten.
Iedereen beleeft zijn hobby op een andere wijze en met wederzijds respect wordt de hobby veel leuker.
Ik ga in elk geval weer een cdeetje opzetten op mijn midfi setje  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 22, 2011, 17:18:06
Ja ik heb er niet veel meer aan toe te voegen , ik wilde mijn mond houden vanwege de goede en gezzelig sfeer op dit forum ,zodat er niet weer lange discussie,s zouden onstaan met minder simpatieke opmerkingen  :-)

Vindt het ook erg spijtig zeker aangezien er op dat andere forum genoeg ruimte was voor discussie , wel respect voor Han op dat forum hoe hij dingen onder woorden wist te brengen maar mocht helaas niet baten

Ik ga niet meer naar frits toe en het fabrieksbezoek naar Blumenhofer heb ik ook helemaal geen zin meer in  :no:

Fritz is te ver gegaan maar soms word je gepusht en doe je dingen en kan je soms in je hoofd niet meer terug om wat voor reden

Fritz is door dit akkefietje niet in eens een ander/slechter mens voor mij

Als ik Fritz zie ben ik wel benieuwd erg zelfs wat er met hem gebeurd is en wat het met hem deed



De mensen die mensen te snel afschrijven hebben een lege pen van het schrijven en als ze een keer "echt" iets moeten schrijven is de kans grot dat ze ook is een keer moeten gaan schreeuwen omdat de inkt op is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject