op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joep

Als ik het goed begrijp worden de bevindingen op de eerste dag van de vierde maand openbaar gemaakt.

JohnWx

Citaat van: joep op augustus 21, 2011, 22:12:46
Als ik het goed begrijp worden de bevindingen op de eerste dag van de vierde maand openbaar gemaakt.

als je wil kan je eventueel wel eerder een voorproefje geven ssstttt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Ben jij op de hoogte van de laatste stavaza??? Vertel....... vertelllllllll.....
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 21, 2011, 22:38:30
Ben jij op de hoogte van de laatste stavaza??? Vertel....... vertelllllllll.....

ik heb geheimhouding moeten tekenen met vrees voor me leven als ik iets los laat


je kent de hifi maffia ondertussen toch wel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

#49
Citaat van: John Wx op augustus 21, 2011, 22:08:22
Citaat van: Marantz 81 op augustus 21, 2011, 18:17:59
Citaat van: Whisper.nl op augustus 20, 2011, 18:33:56
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:30:34
Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.

Is een hele hap om te lezen hoor.  HLP

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=22514.120

Groet Whisper. byebye

Heb het hele verhaal gelezen , en laat wijzelijk mijn mening maar achterwege  :-)

Begrijp alleen de uitnodiging niet ,gezien de discussie op dat forum speelde  byebye

Tis altijs leuk bij Fritz van mij hoeft er ook geen muziek aan

Dat is wat anders john ik vondt het ook gezzelig toen we de luistersessie bij frits hadden , en verder zoals ik al zei hou ik maar wijselijk mijn mond dicht over dit hele gebeuren

lo

Citaat van: John Wx op augustus 21, 2011, 23:01:12
Citaat van: lo op augustus 21, 2011, 22:38:30
Ben jij op de hoogte van de laatste stavaza??? Vertel....... vertelllllllll.....

ik heb geheimhouding moeten tekenen met vrees voor me leven als ik iets los laat


je kent de hifi maffia ondertussen toch wel

Ik heb grote stukken gelezen. Tsja, ik ben blij dat het hier altijd meevalt :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 21, 2011, 23:20:07
Citaat van: John Wx op augustus 21, 2011, 23:01:12
Citaat van: lo op augustus 21, 2011, 22:38:30
Ben jij op de hoogte van de laatste stavaza??? Vertel....... vertelllllllll.....

ik heb geheimhouding moeten tekenen met vrees voor me leven als ik iets los laat


je kent de hifi maffia ondertussen toch wel

Ik heb grote stukken gelezen. Tsja, ik ben blij dat het hier altijd meevalt :-D

dus als je ergens weer tegen kom knik alleen maar voor de rest ken ik je niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79


TurboMarco

"low-end"  :roll:

Die kreet kende ik nog niet ,bestaat er ook zoiets als mid-end ?  :schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

Citaat van: John Wx op augustus 21, 2011, 23:21:57
dus als je ergens weer tegen kom knik alleen maar voor de rest ken ik je niet

Je kunt me dan herkennen aan mijn donkere zonnebril :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Marco op augustus 22, 2011, 09:15:04
"low-end"  :roll:

Die kreet kende ik nog niet ,bestaat er ook zoiets als mid-end ?  :schater:

dat weet je toch wel Marco

Men neme een rek en wat hoog staat is high midden is mid en laag in het rek is low

zie foto de cd speler is top en de versterker van Sony staat op gelijke nivo als die Marantzen er naast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

still life

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 11:19:12
.Het groot opperhoofd van dit hifi form heeft dezelfde versterker van 199,en boxen van visaton fr 10se..

dat setje breedbanders & de zonies zijn er natuurlijk om een punt te maken..
nl: hoe je met weinig (low-cost/zelfbouw) in de juiste setting lekker van muziek kan genieten

als jullie de opzet goed uitvoeren zal dat ook blijken: gedroomde promo voor de blumenhofers  :yes:
de sony kan natuurlijk makkelijk zat a/h clippen gebracht worden..  :angel:

mss even aangeven dat freakmans ook 'haaier-end' stuff te zijner beschikking heeft..
denk dan aan bryston versterking & adam speakers


Citaat van: John Wx op augustus 22, 2011, 10:48:28
Men neme een rek en wat hoog staat is high midden is mid en laag in het rek is low


ik werk omgekeerd..  clown1
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marvin

 :x   

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jowa

Heb het draadje op hififorum ook gelezenen snap ook werkelijk de reacties van Frits niet.
Ben net zoals Marvin geschokt.