Set van Audiotic

Gestart door Audiotic, augustus 07, 2011, 20:56:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Audiotic

Trouwens, mijn vorige set al eens gezien? Is hier een draadje voor opstellingen uit je verleden?

Hier was mijne:
http://www.audiotic.nl/audio

Is in stukjes en beetjes over 1.5 jaar verkocht. Zaten wel mooie zaken in als de Nakamichi ZX7... Ik had een paar 100 tapes, toch eigenlijk eigenlijk wel zonde.

Hiervoor had ik nog een echte platenspeler, daar het ik ECHT spijt van dat ik die verkocht heb. Een Thorens TD160B MkII, SME III arm, Kiseki Milltek Aurora element met vdHul naals... Even gegoogled en zowaar:
http://www.thorens-info.de/td160bmkii_smeseriesiii_1.jpg

Die dus...  Ooit voor zeer veel zuurverdiende vacantiecentjes gekocht bij Eringa in Groningen (1979 ongeveer denk ik).
Snif snif snif. Jeugdzonde denk ik nu...
Er staat nu precies net zoeen op Speurders, misschien doen????
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

#46
Citaat van: Audiotic op augustus 10, 2011, 22:31:27
Trouwens, mijn vorige set al eens gezien? Is hier een draadje voor opstellingen uit je verleden?

Hier was mijne:
http://www.audiotic.nl/audio

Is in stukjes en beetjes over 1.5 jaar verkocht. Zaten wel mooie zaken in als de Nakamichi ZX7... Ik had een paar 100 tapes, toch eigenlijk eigenlijk wel zonde.

Hiervoor had ik nog een echte platenspeler, daar het ik ECHT spijt van dat ik die verkocht heb. Een Thorens TD160B MkII, SME III arm, Kiseki Milltek Aurora element met vdHul naals... Even gegoogled en zowaar:
http://www.thorens-info.de/td160bmkii_smeseriesiii_1.jpg

Die dus...  Ooit voor zeer veel zuurverdiende vacantiecentjes gekocht bij Eringa in Groningen (1979 ongeveer denk ik).
Snif snif snif. Jeugdzonde denk ik nu...
Er staat nu precies net zoeen op Speurders, misschien doen????
Heb troost man! Ik heb ooit door de tijd, tot een aantal jaren geleden, >500-<750 CD's verkocht. Je ziet het, de marge is nogal groot: ben behoorlijk de tel kwijt geraakt. En toen ging het echt niet om CD's van André Rieu. Van Alquin tot Zappa: vort naar de 2e hands platenboer, die je er een fractie van de nieuwprijs ervoor teruggaf. Zonde, eeuwig zonde... Onder invloed van een vriend gestopt met die onzin: massaal verkopen dan (op basis van een één of ander hersenspinsel).
Groet en sterkte gewenst, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 11, 2011, 05:16:16
Citaat van: Audiotic op augustus 10, 2011, 22:31:27
Trouwens, mijn vorige set al eens gezien? Is hier een draadje voor opstellingen uit je verleden?

Hier was mijne:
http://www.audiotic.nl/audio

Is in stukjes en beetjes over 1.5 jaar verkocht. Zaten wel mooie zaken in als de Nakamichi ZX7... Ik had een paar 100 tapes, toch eigenlijk eigenlijk wel zonde.

Hiervoor had ik nog een echte platenspeler, daar het ik ECHT spijt van dat ik die verkocht heb. Een Thorens TD160B MkII, SME III arm, Kiseki Milltek Aurora element met vdHul naals... Even gegoogled en zowaar:
http://www.thorens-info.de/td160bmkii_smeseriesiii_1.jpg

Die dus...  Ooit voor zeer veel zuurverdiende vacantiecentjes gekocht bij Eringa in Groningen (1979 ongeveer denk ik).
Snif snif snif. Jeugdzonde denk ik nu...
Er staat nu precies net zoeen op Speurders, misschien doen????
Heb troost man! Ik heb ooit door de tijd, tot een aantal jaren geleden, >500-<750 CD's verkocht. Je ziet het, de marge is nogal groot: ben behoorlijk de tel kwijt geraakt. En toen ging het echt niet om CD's van André Rieu. Van Alquin tot Zappa: vort naar de 2e hands platenboer, die je er een fractie van de nieuwprijs ervoor teruggaf. Zonde, eeuwig zonde... Door invloed van een goede met gestopt met die onzin - massaal verkopen dan (op basis van een één of ander hersenspinsel).
Groet en sterkte gewenst, Cor.

wat herkenbaar Cor


maar waarom A.Rieu het is ons beste export produkt


zegt veel over NL
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Audiotic

Ga van het weekend laatste deel van de kabels vervangen! Ben benieuwd. Heb voor zachte prijsjes tweedehands Siltech MXT New York interlinks, en een dubbele set Siltech Paris speakerkabels voor de Front-speakers op de kop getikt. Plus Siltech SQ88's voor de link streamer-VV. Kan nu dus alkes ver-Siltech-en... :-)
Nou maar hopen dat het niet te veel is.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op september 08, 2011, 20:44:08
Ga van het weekend laatste deel van de kabels vervangen! Ben benieuwd. Heb voor zachte prijsjes tweedehands Siltech MXT New York interlinks, en een dubbele set Siltech Paris speakerkabels voor de Front-speakers op de kop getikt. Plus Siltech SQ88's voor de link streamer-VV. Kan nu dus alkes ver-Siltech-en... :-)
Nou maar hopen dat het niet te veel is.

baad het niet schaad het niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Niber

Citaat van: John Wx op september 08, 2011, 23:36:49

baad het niet schaad het niet

Maar dan heeft het wel een boel geld gekost... ;-)
Maar goed, zal vast iets uitmaken, aangezien "de rest" al Siltech was (en dhr. Audiotic dat vast niet voor niets gedaan heeft).
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Ben benieuwt naar je bevindingen.

Zou het leuk vinden indien je op korte termijn hiervan verslag doet.

Zelf denk ik dat je prettig verrast zult zijn.  :wink:

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Als ik jouw zo in de weer zie met kabeltjes en vooral hoge kwaliteit opnames ed denk ik, je zou beter af zijn met een goede stereo versterker dan met zo'n surround gebeuren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

Je kon wel eens gelijk hebben! Maar ik wil ook surtound, en krijg wegens WAF niet de optie voor 2 systemen...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: Whisper.nl op september 09, 2011, 15:48:38
Ben benieuwt naar je bevindingen.

Zou het leuk vinden indien je op korte termijn hiervan verslag doet.

Zelf denk ik dat je prettig verrast zult zijn.  :wink:

Groet Whisper.
Ik ga een paar dagen er rustig voor zitten, en zal dan verslag doen.

Maar nu eerst genieten van R.E.M. 96/24 versie van Monster! In de oude setup...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: WimPeu op september 09, 2011, 15:52:53
Als ik jouw zo in de weer zie met kabeltjes en vooral hoge kwaliteit opnames ed denk ik, je zou beter af zijn met een goede stereo versterker dan met zo'n surround gebeuren.
Aan de andere kant, de AV8003/MM8003 combi hoeft zich niet te verstoppen voor menig goede stereo versterker. Ik denk dat je minimaal met een 15S2 aan moet komen wil je beter worden. Of denk je daar anders over?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: Niber op september 09, 2011, 15:46:09
Citaat van: John Wx op september 08, 2011, 23:36:49

baad het niet schaad het niet

Maar dan heeft het wel een boel geld gekost... ;-)
Maar goed, zal vast iets uitmaken, aangezien "de rest" al Siltech was (en dhr. Audiotic dat vast niet voor niets gedaan heeft).
Als het niet bevalt gaat het gewoon weer in de verkoop. Leve Marktplaats.
Maar ik hou wel van analytisch. De combi Marantz / Siltech is voor mij gewoon een erg goede. Vandaar maar even extreem. Je hoort er van

Evert
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Niber op september 09, 2011, 15:46:09
Citaat van: John Wx op september 08, 2011, 23:36:49

baad het niet schaad het niet

Maar dan heeft het wel een boel geld gekost... ;-)
Maar goed, zal vast iets uitmaken, aangezien "de rest" al Siltech was (en dhr. Audiotic dat vast niet voor niets gedaan heeft).

dank kan het in ieder geval niet meer aan de kabels liggen  8-)

en geld moet rollen  :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

naar mijn mening is elke kabel in de markt goed van 10 euro tot 10000 euro maar ja soms heb je liever een Tag Heurer klokje dan een Swatch dat is ook met audio denk ik maar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: Audiotic op september 09, 2011, 19:22:36
Citaat van: WimPeu op september 09, 2011, 15:52:53
Als ik jouw zo in de weer zie met kabeltjes en vooral hoge kwaliteit opnames ed denk ik, je zou beter af zijn met een goede stereo versterker dan met zo'n surround gebeuren.
Aan de andere kant, de AV8003/MM8003 combi hoeft zich niet te verstoppen voor menig goede stereo versterker. Ik denk dat je minimaal met een 15S2 aan moet komen wil je beter worden. Of denk je daar anders over?

Daar kon je wel eens gelijk in hebben.

Op de een of andere niet nader te verklaren reden (zeker niet wetenschappelijk) luisterd een stereo set anders in stereo dan een surround. Voor een HT fetishist is de AV/MM bijna het wahalla maar bij stereo mensen hoef je er niet mee aan te komen.  Raar maar waar...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES