Set van Audiotic

Gestart door Audiotic, augustus 07, 2011, 20:56:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Mooie verzameling inmiddels. Tijd voor helemaal de overstap naar stereo?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

Citaat van: WimPeu op mei 31, 2012, 23:52:44
Mooie verzameling inmiddels. Tijd voor helemaal de overstap naar stereo?
Dan moeten er nog serieuzere speakers komen, en dat lukt niet: WAF...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Exxar

Ziet er allemaal gelikt uit hoor  HB




Maar het verwondert mij dat die legplanken nog niet beginnen doorbuigen.

Audiotic

Citaat van: Exxar op juni 01, 2012, 18:10:09
Ziet er allemaal gelikt uit hoor  HB
Maar het verwondert mij dat die legplanken nog niet beginnen doorbuigen.

Dank! Klinkt ook zo :-) ben er best tevreden mee. Overigens, heb je de kabelzooi gezien die erbij hoort? Staat ook op 't forum.

Mij verbaast overigens ook dat de planken niet doorbuigen, zie je dat de UD9004 op een dikke granieten steen staat, en de CIA's ook op een eigen tegel? Lundia, is dus kennelijk wel goed...!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: Exxar op juni 01, 2012, 18:10:09
Ziet er allemaal gelikt uit hoor  HB

De jouwe is trouwens prachtig, puur! Erg mooi.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Exxar

Inderdaad, als die planken onder dat gewicht niet doorbuigen, dan moet het wel goed zijn.
En ik kan mij wel iets voorstellen van de meters interlink die je gebruikt hebt. Gelukkig dat je zoiets maar een keer moet doen ;)

Audiotic

#83
Zo, alles netjes nu. Hoofdampjes op mooie stalen kegel-voetjes (enkel voor de mooi hoor!)  pompom
Wat dikkere netkabels, en de hele stroomvoorziening naar de zijkant van de kast, erin was geen plek meer.

Alle kabels met velcro in groepjes (stroom bij stroom, signaal bij signaal) gebundeld en aan de kast vast gemaakt.

Is het weer presenteerbaar! 8-)

Speakers etc hetzelfde, afgezien van betere kabels naar de front speakers.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

kan ook niet echt veel meer bij  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maus

Ik werk heel veel met XLR(Theater) en als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die Marantz een hoop karaoke ingangen heeft ;)

violent1 pompom

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 12, 2012, 14:21:36
Ik werk heel veel met XLR(Theater) en als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die Marantz een hoop karaoke ingangen heeft ;)

violent1 pompom

Ja avondje karaoke bij Audiotec  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Audiotic

Welkom hoor! Zal ik wel de buren eerst moeten waarschuwen, twijfel over het zangtalent :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: Maus op oktober 12, 2012, 14:21:36
Ik werk heel veel met XLR(Theater) en als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die Marantz een hoop karaoke ingangen heeft ;)

violent1 pompom
De 8003's zijn niet echt balanced amps. Er zit achter de XLR's dus een balun. Lijkt me een verliesfactor. En voor 1 m is RCA prima. Toch?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op oktober 12, 2012, 14:41:54
Welkom hoor! Zal ik wel de buren eerst moeten waarschuwen, twijfel over het zangtalent :-)

toevallig een draaistoel in huis  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject