Citaat van: KayaRahnee op maart 15, 2012, 00:38:23
Dit maakt het misschien al wat duidelijker.
Ik werd in die zaak zeer vriendelijk ontvangen door een medewerker daar de eigenaar zelf niet aanwezig kon zijn.
Er werd mij gevraagd mijn bevindingen door te mailen. Ik zal dan in de gelegenheid zijn om de de mening van de zaakvoerder te horen.
Ik heb ooit jou verslag gelezen over Triangle als ik het goed heb, na de GamuT luisterseesie heb ik ook even gedacht aan een vergelijking met triangle en Focal die ik ook eens heb gehoord.
Hij stond een tijdje aan maar wat mij ook opviel was dat hij binnen de kortste keren zonder te spelen enorm warm zeg maar heet werd......heb ik bij andere PrimaLuna's nog nooit meegemaakt
Als die amp verder warm was en de buizen niet nagelnieuw erin gezet zijn. Zou ik het houden op een mismatch tussen amp en gamutt.
De PL pr one van een vriend van mij wordt ook niet warm. Er loopt daar een baby door het huis en die brand er zijn handjes niet aan.
Die match maakt veel uit. Ik heb PL zowel mooi als kil koud en schel gehoord afhankelijk van speaker keuze.
PL pr one en oude epos. plat, schell, koud, geen bass.
PL pr one en wharfedale diamonds of Dynaudio 140: prima, vloeiend, mooi midden, schoon, iets afgeroomd, hoog. genoeg body.
PL dialoge 2 en Master vloerstaanders: tjsa, hoog en midden ok maar geen bass of slam te bekennen. geen warmte ook.
deze boodschap is niet bedoeld voor non-audiofielen