Het laatste klopt ook natuurlijk.
Ik heb echter ook eens een sa 15 beluisterd naast de gemodificeerde cd17 ki en toen was ik niet echt onder de indruk.
Nu met de 11 naast de 17 ben ik wel onder de indruk,dit soort dingen deed me ook besluiten om eens iets te doen wat ik normaal niet doe,ofterwijl ik zou me de sa11 s2 of een 2e hands sa7 opgehaald hebben,we waren het er thuis al over eens ha ha toen kwam dit langs en ik dacht dat moet ik maar eens proberen,leuk experiment.
Dus je zult me niet horen zeggen dat ik nu het beste in huis heb,maar ik ben wel tevreden.
Ze kunnen ook niet hetzelfde klinken anders heb je geen handel meer,wat staat dan voorop?betere klank door beter ontwerp/materiaal of andere klankkleur/beeld om het anders zijn.
Het zijn maar gedachten,je hebt ook fietsen met een lichtgewicht alluminium frame,alleen zijn ze zwaarder dan een stalen fiets van 15 jaar geleden,het kan wel beter,dan krijgen we een iets duurdere alluminium legering en kunnen we dunnere frames maken en zijn ze lichter, en ook duurder.
We rijden inmiddels wel allemaal op dit soort frames,het is algemeen goed geworden,wat is de vooruitgang?
Het is wel een mode artikel geworden,met seizoen gebonden kleuren,dus je moet wel om de twee jaar een nieuwe anders loop je achter ha ha.
Zo nu ga ik eerst weer slapen