PM-62, ST-72 L en de CD-72

Gestart door i2Paq, augustus 02, 2011, 20:20:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

i2Paq

Zo, de set opgehaald en hij is werkelijk "als nieuw".
Geen krasje, butsje of wat dan ook.
Rookvrij gestaan en alleen wat vet hier en daar aan de knoppen.
Niets was Foamclean niet aan kan  :-D

Staat nu te spelen met een Stockvis cd op de kleine Hepta's.

Omdat de set bij een echtpaar van 80+ vandaan komt denken we dat de AB daar nog in de la ligt.
Volgende week maar eens even kijken.

Zal morgen een paar foto's maken.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

De RC-62 die er bij zit bedient alleen de versterker.



Nu zie ik op bv. eBay diverse RC-62 die ook bv. de cd-speler, tuner, tape etc. bedienen.
Zou ik deze dus kunnen kopen zodat ik de rest ook kan bedienen?



RC-62 op eBay
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

is allemaal rc 5 philips werkt gewoon
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2011, 14:09:35
is allemaal rc 5 philips werkt gewoon

Mooi, bedankt voor de info.
Ik heb die uitgebreidere besteld.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Wat een prachtige set, je zou bijna zeggen "een schuur vondst" en in dit geval werkelijk "van een oud vrouwtje geweest".

Ik denk dat wij hier wel benieuwd zijn naar de foto's in de opstelling bij jou.

Veel luister plezier ervan.

Groeten,

Marcel

Maurice

Sluit voor de grap eens die CD72 aan op je hoofdset en vergelijk deze eens met je CD6003 ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op augustus 12, 2011, 15:15:04
Sluit voor de grap eens die CD72 aan op je hoofdset en vergelijk deze eens met je CD6003 ;)
ssssssss geen slapende honden wakker maken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Citaat van: Maurice op augustus 12, 2011, 15:15:04
Sluit voor de grap eens die CD72 aan op je hoofdset en vergelijk deze eens met je CD6003 ;)

Dat kan ik wel eens doen dit weekend!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Citaat van: John Wx op augustus 12, 2011, 15:27:45
Citaat van: Maurice op augustus 12, 2011, 15:15:04
Sluit voor de grap eens die CD72 aan op je hoofdset en vergelijk deze eens met je CD6003 ;)
ssssssss geen slapende honden wakker maken

Voor je het weet gaat de cd6003 er uit!

haha  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Zo, eergisteren was de Foamclene binnen en deze eens losgelaten op de fronts en knoppen van deze set.

puke wat een vuil van al die jaren kwam daar vanaf zeg.

Nu staat hij er weer als nieuw bij  :kwijl:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...