PM-62, ST-72 L en de CD-72

Gestart door i2Paq, augustus 02, 2011, 20:20:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

i2Paq

Wie kan me er wat over vertellen?

Edit: titelfix.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Ik heb er zojuist 1 gekocht, met bijbehorende cd-speler en tuner.
In mint conditie, alleen de ab is momenteel nog zoek.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Citaat van: i2Paq op augustus 02, 2011, 21:52:32
Ik heb er zojuist 1 gekocht, met bijbehorende cd-speler en tuner.
In mint conditie, alleen de ab is momenteel nog zoek.

mooi hoor

Welke tuner en cd zitten erbij



John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

De ST-72 L en de CD-72.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

uit Rdam

Gold en zijpanelen


1000 x  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Whisper.nl

Ik kan er niks over vertellen maar vind ze er wel heel erg mooi / stoer uitzien. hello  pompom

Groet Whisper.  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Prachtige set. Die Gold kleur maakt het helemaal af... Veel plezier ermee...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Wordt het een 2e set of gaat het nieuwe spul er voor aan de kant..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

die zijpanelen maken het af
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

Citaat van: WimPeu op augustus 03, 2011, 10:05:33
Wordt het een 2e set of gaat het nieuwe spul er voor aan de kant..

We hebben de woonkamer, met daarin de nieuwe set en de 4x Street.

En we hebben de voormalige Praktijk, met daarin Art-Deco meubelen, een lekkere stoel en hier komt deze set die voorlopig aan de 2 Hepta's Mini Lux (geven een prachtig geluid) gekoppeld worden.

Ik zag ze op Marktplaats en was meteen verliefd  :-)
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

mooie set hoor !!  notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)