Op bezoek bij Marco een Denon cd speler

Gestart door PM95, mei 25, 2007, 02:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Zo een paar maanden verder,
De speler slaat ineens over als een gek en dat met een half jr oude laser  :?,de speler is deze week terug gegaan naar de technische dienst (van Hobo) en ik kreeg te horen dat dit welliswaar niet onder garantie valt want die zijn na 3 maanden voorbij ,maar een nieuwe laser die na een half jaar de brui aan geeft is niet acceptabel,ik wacht even af hoe het verder gaat.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Mag aannemen dat Hobo hierin wel tolerant mag zijn.
Al is het maar als compensatie voor de tijd die je er weer in moet steken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

dat vind ik dus ook,zeker als je nagaat dat vervangen vd laser en het afregelen €211,07 gekost heeft .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Is er uberhaupt wel een nieuwe laser unit ingekomen?
Of hebben ze de spanning gewoon wat opgeschroeft vraag ik me af.....
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Citaat van: S.B.Marantz op november 01, 2007, 11:55:27
Is er uberhaupt wel een nieuwe laser unit ingekomen?
Of hebben ze de spanning gewoon wat opgeschroeft vraag ik me af.....
Volgens de rekening wel  :roll:
Als ze de boel belazerd hebben dan hebben ze een heel groot probleem!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Dat weet je dus niet...........

Is ook lastig te achterhalen maar met een nieuwe unit zou je dit probleem niet mogen hebben.

Misschien hebben ze de speler niet goed afgeregeld kwa focus en laser spanning?

Wanneer het ding voordat er een nieuwe inkwam ooit al eens herafgeregeld is geweest klopt die natuurlijk niet meer . :wink:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Ik weet wel dat de speler voor die tijd nog niet open geweest is,en hij stamt uit '88
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WYWH

Beste MArco,

Ten eerste is het natuurlijk klote!!!
Ten tweede lult Hobo uit haar nek. Die 3 maanden is klinklare onzin.
Het is altijd zes maanden en daarna gebaseerd op het niet meer voldoen van de gekochte zaak.
Kortom, is gewoon garantie en na zes maanden ook nog ( alleen moet jij dan bewijzen dat je niks
verkeerds hebt gedaan). Ze dienen dus gewoon een vervangend loopwerk erin te zetten.

Groet,

R.

Maurice

Citaat van: WYWH op november 02, 2007, 16:21:32
Beste MArco,

Ten eerste is het natuurlijk klote!!!
Ten tweede lolliestokt Hobo uit haar nek. Die 3 maanden is klinklare onzin.
Het is altijd zes maanden en daarna gebaseerd op het niet meer voldoen van de gekochte zaak.
Kortom, is gewoon garantie en na zes maanden ook nog ( alleen moet jij dan bewijzen dat je niks
verkeerds hebt gedaan). Ze dienen dus gewoon een vervangend loopwerk erin te zetten.

Groet,

R.
Ramon heeft hier gelijk, probleem is alleen dat veel winkeliers dit zelf niet eens weten  nopompom frusty
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Marco op november 01, 2007, 12:06:06
Volgens de rekening wel  :roll:
Als ze de boel belazerd hebben dan hebben ze een heel groot probleem!!

Heb je nog teruggebeld of ben je nog langs geweest ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

Marco,

Had dan toch een advance acoustic gekocht.

:-D

jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Paul

Citaat van: HAL9000 op november 02, 2007, 22:56:26
Marco,

Had dan toch een advance acoustic gekocht.

:-D


jon

Als ik pech met mijn auto heb hoef ik toch ook niet gelijk een bently te kopen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op november 03, 2007, 00:26:51
Als ik pech met mijn auto heb hoef ik toch ook niet gelijk een bently te kopen.
Of een landwind byebye
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik verwacht volgende week donderdag een telefoontje,tot die tijd wacht ik rustig af.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WYWH

Waarom nu meteen weer adviseren een andere te kopen?
Is gewoon erg mooie speler die het verdient om weer te werken en mooi geluid te produceren.