Meet & Greet bij CZ79

Gestart door cz79, juni 21, 2011, 22:59:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:42:00
Gaan we voorzichtig richting de derde week van juli, misschien 23 juli 1300 uur??? pompom

Thuis even overleggen of ik dan kan en mag. Heb je nu eenmaal met een ukkie van dan bijna vijf maanden  :yes:

Mexicaanse Hond

Ik bevestig mijn komst ook. Zal ik nog apparatuur, progammatuur en/of bekabeling meenemen?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jrm

Het lijkt mij dat als we diverse cd-spelers gaan vergelijken, in ieder geval de stroomkabels en interlinks gelijk moeten houden. (Mogelijk ook de uitgangssignaal gelijk stellen...)

Mexicaanse Hond

Inderdaad, het doel van de samenkomst was mij nog niet helemaal duidelijk.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jrm

Oké, maar andere kabeltjes (be)luisteren kan ook daarnaast leuk zijn...

cz79

Neem de sa15s2 maar mee, dan kunnen we die in ieder geval vergelijken, mocht nog iemand een interessante cd speler hebben dan kunnen we die ook meenemen, als er dan nog tijd over is kunnen we een (korte) interlink test doen, ik heb nog MIT en Eichmann en Whisper heeft Siltech.
Genoeg om een middag te besteden denk ik zo.

@Jowa: kijk maar even, we hebben hier vlakbij ook een kinderspeelparadijs mocht je dat een optie vinden. Kijk maar even wat je prettig vindt.

@JRM, Whisper, f.luisteraar: leuk dat jullie kunnen, twee van jullie heb ik nog niet ontmoet.

Mexicaanse Hond

Als ik snel ben, dan kan ik mijn Marantz CD-94MKll meenemen. Moet ik 'm wel eerst even (laten) repareren.  :roll:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 24, 2011, 13:00:00
Als ik snel ben, dan kan ik mijn Marantz CD-94MKll meenemen. Moet ik 'm wel eerst even (laten) repareren.  :roll:

nog niet  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

dan koop je de SA8400 van Musicman (vM....) toch?

Mexicaanse Hond

Citaat van: cz79 op juni 24, 2011, 13:29:21
dan koop je de SA8400 van Musicman (vM....) toch?
Ja, dan verkoop ik toch gewoon de boot...?  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79


jowa

Thuis een 'go' gekregen, duus sign me in :-)

Mexicaanse Hond

Kijk, dan hebben we het wel over iemand met een geweldige know how op hifi- en muziekgebied.  notworthy
Blij dat je toestemming hebt gekregen het nest even te verlaten, Joost.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ja helemaal top, ik denk dat we dan een aardig eind aan de max. aantal deelnemers zitten:

Jowa
Whisper
Mexicaanse Hond
JRM
f.luisteraar
JWX?

Dus ik denk dat we het hierbij moeten laten en ik zie jullie allemaal de 23e.

pompom pompom pompom pompom pompom pompom

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 28, 2011, 11:42:53
Ja helemaal top, ik denk dat we dan een aardig eind aan de max. aantal deelnemers zitten:

Jowa
Whisper
Mexicaanse Hond
JRM
f.luisteraar
JWX?

Dus ik denk dat we het hierbij moeten laten en ik zie jullie allemaal de 23e.

pompom pompom pompom pompom pompom pompom

zit iemand bij met een ban  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject