Set van pietjepc

Gestart door pietjepc, juni 19, 2011, 22:24:21

Vorige topic - Volgende topic

WilliamB

Mooie luidsprekers. Veel luisterplezier. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

Citaat van: pietjepc op november 15, 2012, 11:25:56
Afgelopen maandag mijn nieuwe speakers opgehaald uit Bloemendaal. Eindje rijden, maar het was de moeite waard :yes: Had ze al eens eerder op MP voorbij zien komen, maar ze gingen toen aan mijn neus voorbij. Hier baalde ik achteraf best wel van :cry: Toen ik ze weer voorbij zag komen gelijk toegehapt en 's avonds opgehaald.
Ze waren nog niet gebruikt en zaten keurig in de verpakking. Gister de speakers omgewisseld en ondanks dat ze nog ingespeeld moeten worden, hoorde ik dat met name de plaatsing nu een stuk beter is pompom
Misschien wel even handig te vermelden dat het om de Tannoy revolution signature dc4t gaat :-D
Mooie luidspreker!
Hoe is de afwerking?
Piet, heel veel (luister)plezier!
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

PietjePC kan dus wel veranderd worden in PietjeDC.

Met die afwerking zit het wel goed Cor, zijn echt hele mooie kasten om te zien.
Prachtig fineer, ook een mooie voet eronder als het goed is.

pietjepc

Bedankt voor de complimenten! notworthy

Die mooie voet eronder zat er iet bij. Ik denk dat die los verkrijgbaar zijn... Ze staan nu gewoon op spikes. Met zo'n voet eronder zullen ze wel steviger staan. Moet nog even kijken waar deze eventueel te krijgen zijn.
Ik zal morgen nog wel even wat eigen fotootjes maken.
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marvin

Volgens mij hoort die voet er gewoon bij, kan het fout hebben natuurlijk.

--Verstuurd zonder netwerk--

lo

Citaat van: wbrands op november 15, 2012, 11:35:32
Mooie luidsprekers. Veel luisterplezier. :yes:
stupid

veel plezier d'r van
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Mooie speakers  pompom pompom vorig jaar had ik bijna zijn grote broer DC6T gekocht

pietjepc

Bij deze dan eindelijk eens wat fotootjes van de nieuwe aanwinsten...

De versterker vanmorgen aangesloten. Kast ook maar even wat naar voren geschoven omdat de schuifdeur anders niet meer dicht wou. Mijn eerste indruk van de versterker is dat het geluid wat voller lijkt. Ik heb er naar mijn idee wat meer bas bij... Enige minpuntje is dat de kleur niet helemaal overeenkomt met de cd6003 en ud5005. Zal het idee voor een bijpassende sacd-speler eens even bij de directrice in de week leggen :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

WilliamB

Erg mooi zeg, mooie SET.  :yes:
Kijk een keer op MP, daar kom je de SA15s1 wel eens tegen, en deze zijn niet zo duur meer.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

bramdg

Very nice  :yes: ....hihi de smaak van premium  pompom
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

:-o   Mooi geheel, veel luister plezier.

Veel netter dan dat vintage gedoe, die ouwe meuk.    :-D    :-P   8-)     clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

stupid :yes: Piet, very nice indeed! Heel smaakvol dat range toch zeer goed met premium combineerdt. En btw: Paul heeft groot gelijk... clown1
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Blue dolphin

Hele nette verzameling zo.

ziet er shiek uit.