SA7001 vs SA8400

Gestart door cz79, juni 17, 2011, 12:09:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Dat is een heel nette prijs, hoor.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 20, 2011, 19:38:16
Was nog niet verkocht, de sub nu wel plus wat andere items die ik nog had, de SA7001 heb ik een potentiele koper voor, maar goed ik leg nu 300 euro bij en dan kan ik evt de SA15s1 vM kopen. Dan zie ik van de week wel of de potentiele koper nog interesse heeft en anders verkoop ik de SA7001 uiteindelijk toch wel.

Het is toch best een knappe speler en misschien moet ik er iets meer moeite voor doen maar uiteindelijk gaat de speler verkocht worden en dan heb ik uiteindelijk misschien 100 euro moeten bijleggen voor de SA15s1 vM.

Morgenochtend luisteren bij de beste man welke de SA15s1 vm te koop heeft staan, 695 euro is de deal en hij is eerste eigenaar en de speler komt uit 2006, lijkt me geen verkeerde deal toch?

Wat waren die andere items die je ons niet hebt aangeboden ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

banaanstekers en nog wat interconnects, verder allemaal kleine items van telkens een tientje of twee maar dat heeft wel allemaal lekker aangetikt, ik heb by the way ook nog een paar Nutters Audio Master Base te koop :yes: :yes: :yes:


JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 20, 2011, 20:30:36
banaanstekers en nog wat interconnects, verder allemaal kleine items van telkens een tientje of twee maar dat heeft wel allemaal lekker aangetikt, ik heb by the way ook nog een paar Nutters Audio Master Base te koop :yes: :yes: :yes:

die tientjes en twintigjes die zijn altijd lekker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Zeker en ik heb nog veel meer, hou de 'te koop' sectie in de gaten hahahaha :schater:

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 20, 2011, 20:59:03
Zeker en ik heb nog veel meer, hou de 'te koop' sectie in de gaten hahahaha :schater:

zie nog niks  :no:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Misschien moet je me iets meer tijd geven dan een minuut, foto's, marketing praat, etc etc

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 20, 2011, 21:02:36
Misschien moet je me iets meer tijd geven dan een minuut, foto's, marketing praat, etc etc

begrijp het

Je moet ook het juiste moment hebben om iets in de markt te zetten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

In ieder geval iets meer tijd dan een minuut die jij me gunt tot de volgende opmerking dat je nog niets ziet  :schater: :schater: :schater:


Maar goed ik heb er wat dingetjes op gezet, kijk maar.....

Marantz 81

succes morgen  byebye idd een nette prijs  pompom

Musicman

Citaat van: cz79 op juni 20, 2011, 19:38:16
Morgenochtend luisteren bij de beste man welke de SA15s1 vm te koop heeft staan, 695 euro is de deal en hij is eerste eigenaar en de speler komt uit 2006, lijkt me geen verkeerde deal toch?

Hou in je achterhoofd de tip die ik je heb gegeven mbt het loopwerk.
Dus neem cd's mee, waar jouw 7001 moeite mee heb om de TOC te lezen.
(of waar jou speler zegt "No disc".

Succes
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

cz79

Top zal ik doen, bedankt voor de tips

cz79

Vanochtend geluisterd naar de SA15s1 vM, en dat was helemaal niet mis.
Zeker een keer of dertig van CD gewisseld en geen enkele keer een melding 'no disc' of een andere error, het loopwerk is bijzonder stil, ook met SACD en het geluid is fantastisch. Nu weet ik wel dat ik het op zijn set beluisterd heb (musical fidelity A308 voor en eind, en Sonus Faber Electa Amator) en dat is wel van een ander kaliber dan mjin set, maar desalniettemin is het eenzeer mooie speler incl vM mod en nieuwe laser.

Ik heb een groot aantal CD's geluisterd en ben ervan overtuigd dat ik geen miskoop heb begaan, maar goed daar ga ik de komende tijd achter komen in combinatie met mijn eigen set (Thule Audio PR/PA 150B).

Ik hou jullie op de hoogte en zal tzt ook foto's maken vande set zoals deze er nu bij staat.

Allemaal hartelijk bedankt voor alle tips en hints.

@Musicman: jij in het bijzonder bedankt voor je tips en raaddgeving waar ik even extra op moets letten bij deze speler. Hoop dat je jouw speler snel verkoopt.

@Fluisteraar: gewoon kopen die SA8400 van Musicman :schater: :schater: :schater:

WimPeu

Ga jij 30 :-o Cd's luisteren als je een 2e hands speler gaat kopen... nopompom hoop niet dat je ooit iets van mij wilt kopen... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 17:26:22
@Fluisteraar: gewoon kopen die SA8400 van Musicman :schater: :schater: :schater:
Misschien ga ik dat ook wel doen, al is het alleen maar omdat ik het zo'n sympathieke man vind.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers