SA7001 vs SA8400

Gestart door cz79, juni 17, 2011, 12:09:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

Leuk dan kom je toch gezellig

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 19:59:50
Leuk dan kom je toch gezellig

oooohhhh je komt er niet meer vanaf  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

drees62

Citaat van: WimPeu op juni 21, 2011, 18:11:33
Andre heeft een s2 maar als je nog een weekje wacht dan heeft Arjan ook wel eentje. :angel:

Als je mij bedoelt?  :?
Ik heb een PM 15 S2 en een SA 11 S1  :wink:

cz79

Ook misschien een leuk vergelijk SA15s2 vs SA15s1vM

drees62

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 22:16:02
Ook misschien een leuk vergelijk SA15s2 vs SA15s1vM

Ik geef het op  :-D

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Niet helemaal wakker dank je, ik lees nu pas PM15 ipv .....

Evengoed ben je van harte welkom

JohnWx

je moet effe ge bleept worden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Heb ik net gedaan en ik bleep(b)te als een gek

Marantz 81

Gefeliciteerd met de nieuwe speler ,bevalt die ? is het een grote verbetering ?

cz79

tov de Maranzt SA7001 is het in mijn setup geen vergelijk, zoveel meer detail en plaatsing.
Ik hoor nu wederom dingen in de muziek die ik voorheen niet gehoord heb (of is me niet eerder zo duielijk opgevallen), muziek komt ook beter los van de luidsprekers dus al met al ben ik erg happy met deze speler en blijf ik dat voorlopig ook nog.

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 25, 2011, 19:02:46
tov de Maranzt SA7001 is het in mijn setup geen vergelijk, zoveel meer detail en plaatsing.
Ik hoor nu wederom dingen in de muziek die ik voorheen niet gehoord heb (of is me niet eerder zo duielijk opgevallen), muziek komt ook beter los van de luidsprekers dus al met al ben ik erg happy met deze speler en blijf ik dat voorlopig ook nog.

mooi dat je erzo tevreden mee bent

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

mooi  :yes: daar zit hem ook het grote verschil  :-) ook versterkers kunnen een groot verschil maken op dat gebied  pompom

en als je nog eens een speaker upgrade  shutup doet zal het verschil alleen nog maar groter zijn  byebye

cz79

Ik ben voorlopig even klaar met upgraden, mocht het virus toch tzt weer de kop op steken dan zijn de luidsprekers aan de beurt maar dan moet ik wel even geld over hebben (misschien de Monitor Audio Platinum  :kwijl: :kwijl: :kwijl:).

Het is heel erg naar mijn zin zo en het is nu eerst tijd om te gaan genieten van wat mooie muziek

Mexicaanse Hond

Wat voor MIT-kabel gebruik je?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers