SA7001 vs SA8400

Gestart door cz79, juni 17, 2011, 12:09:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Waar het staat moet hem staan, natuurlijk.  :roll:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Jij blij, omdat ik een minder sympathieke man ben, ik was zonder te luisteren om met de SA11. clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Ik ga uiteraard geen 30 cd's luisteren, hooguit een stuk of tien (enkele nummers per cd) maar ik heb wel de cd speler aan het werk gezet door ieder keer:

lade open-cd in-lade dicht-cd laden-andere cd(ook gekopieerde...) en dit alles herhalen.

Ik weet dat dit geen garantie is maar als de speler vaak last heeft van een 'no disc' melding was de kans redelijk groot geweest dat ik dat vanochtend had gezien.


Ik vindt hemecht om te  :kwijl:, ik ga denk ik vanavond alleen maar naar de speler kijken en luisteren naar mooi muziek.

WimPeu

Zet hem op termijn eens naast een normale Sa15...kijken wat de mod heeft uitgehaald. Ben ik wel nieuwsgierig naar. Dit omdat ik een een aversie heb tegen dergelijke mods maar ben nooit te oud om van mening te veranderen.

Geniet ze!! pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 21, 2011, 17:52:17
Jij blij, omdat ik een minder sympathieke man ben, ik was zonder te luisteren om met de SA11. clown1
Ik vind jou ook een sympathieke man, hoor. Daar doet een enkel puntje van kritiek niets aan af.  :-)
Hoe bevalt de SA-11S1 nu?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Als ik de kans krijg zal ik dat zeker doen, ik moet wel zeggen dat dat clock verhaal door van Medevoort wel goed uit de bus komt met vele recensies, maar goed dat zegt nog niet dat ik dat ook eht beter vindt natuurlijk.

695 euro was voor een gewone SA15s1 ook een redelijke prijs geweest (misschien iets lager...600 euro) maar dan nog voor 100 euro meer heb ik wel een ver***** knappe speler.

Weet jij iemand met een SA15 zonder mod, dan kunnen we een keer hier afspreken om ene test te doen met nog wat liefhebbers.

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op juni 21, 2011, 18:06:56
Ik vind jou ook een sympathieke man, hoor. Daar doet een enkel puntje van kritiek niets aan af.  :-)
Hoe bevalt de SA-11S1 nu?

Oooooh...mijn dag is gered.. :-D

De SA11s1 is een pracht speler. De eerste die werkelijk een wereld van verschil maakt in mijn set. Eigenlijk ongelofelijk dat je hem hebt weggedaan.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 18:08:57
Als ik de kans krijg zal ik dat zeker doen, ik moet wel zeggen dat dat clock verhaal door van Medevoort wel goed uit de bus komt met vele recensies, maar goed dat zegt nog niet dat ik dat ook eht beter vindt natuurlijk.

695 euro was voor een gewone SA15s1 ook een redelijke prijs geweest (misschien iets lager...600 euro) maar dan nog voor 100 euro meer heb ik wel een ver***** knappe speler.

Weet jij iemand met een SA15 zonder mod, dan kunnen we een keer hier afspreken om ene test te doen met nog wat liefhebbers.

Andre heeft een s2 maar als je nog een weekje wacht dan heeft Arjan ook wel eentje. :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 21, 2011, 18:09:30
Oooooh...mijn dag is gered.. :-D

De SA11s1 is een pracht speler. De eerste die werkelijk een wereld van verschil maakt in mijn set. Eigenlijk ongelofelijk dat je hem hebt weggedaan.

Graag gedaan, hoor.  :-D

Hij paste helaas qua kleur en model niet bij de rest van de set en handel is handel.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

 :-D

Hij past ook totaal niet bij de rest van de spulletjes van mij maar ik ga niet voor de 'looks' maar voor de inhoud. As always... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 21, 2011, 18:13:42
:-D

Hij past ook totaal niet bij de rest van de spulletjes van mij maar ik ga niet voor de 'looks' maar voor de inhoud. As always... :-D
Jij kunt je dat veroorloven.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Inhoud is zeker het belangrijkst maar het oog wil ook wat, als je een auto koopt dan moet die lekker rijden maar ook zeker niet lelijk zijn.

Maarrre het was eigenlijk een uitnodiging voor een M&G bij mij thuis als er iemand een SA15s1/s2 heeft

Dus liefhebbers, ik kan een man of zes goed kwijt (goede luisterpositie dan).

wie o wie

Mexicaanse Hond

Ik heb wel interesse.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Leuk dat is één, de datum bepalen we als we een clubje hebben, met zijn allen.

jowa

Ben ook wel nieuwsgierig, heb de nieuwere Marant'en nog niet gehoord.