sa11s1/s2

Gestart door rudolf, juni 16, 2011, 11:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 22:02:07
De CDD-882 is een loopwerk. Heb jij die gehad?

hij vond het niks er kwam geen geluid uit  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

rudolf

Ja het was hem,met bijpassende versterker met da omvormer.
Ik kon het geheel voor de inkoopsprijs krijgen,het geheel klonk slechter dan de set van de vriend.
De cd speler los konden we niet testen HLP
Ik vraag me niet af of ik terug moet maar het is leuk dat we hier terecht komen.
Ik weet ook dat ik zelf moet luisteren maar als we dat letterlijk nemen kunnen we het forum sluiten HB
Waar gaat dit nog heen?? HLP

Mexicaanse Hond

Als je voor een zo'n laag bedrag een top-loopwerk kunt kopen en je zet een moderne DAC met al zijn toeters en bellen achter, dan heb je the best of both worlds.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

rudolf

Wel de set is verkocht aan een andere vriend en deze kon het nog wel in zijn bezit hebben..

als ik het zo bekijk heb ik evenveel sets als vrienden is dit normaal in de audio wereld?

Aan wat voor da converter moet ik denken?mijn vriend is toe aan iets nieuws :schater:

Mexicaanse Hond

Dan moet die vriend zich maar aanmelden en daar een topic over openen.  :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

rudolf

Tja we gaan er vandaag niet meer uitkomen denk ik.
Trouwens de verkoper van de sa11 met nieuw loopwerk is degene die me vertelde de sa1 maar te laten voor wat het is vanwege de storingen en onderdelenvoorziening en zijn voorkeur ging uit naar de sa11s2.
Gaat het nog een beetje meneer Rudolf :angel:

Mexicaanse Hond

Ik zou er gewoon nog eens een nachtje over slapen, maar ik ga je nog één geheime tip geven om het slapen wat te bemoeilijken.  :evil:
Ga eens luisteren naar een Apogee Mini-DAC. Hetzij voor je vriend, hetzij voor jezelf.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Citaat van: rudolf op juni 16, 2011, 22:49:55
Tja we gaan er vandaag niet meer uitkomen denk ik.
Trouwens de verkoper van de sa11 met nieuw loopwerk is degene die me vertelde de sa1 maar te laten voor wat het is vanwege de storingen en onderdelenvoorziening en zijn voorkeur ging uit naar de sa11s2.
Gaat het nog een beetje meneer Rudolf :angel:

Kan mezelf voorstellen dat die verkoper je dat heeft verteld :-P
Bel voor de lol eens naar audioservice en stel je vragen eens mbt de SA1. Als iemand het weet zijn zij het wel.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Waarom moeten er eigenlijk zo vaak loopwerken worden vervangen bij moderne spelers?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

rudolf

Dank je Lo dat ga ik doen

Wat is een richtprijs voor een sa1

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 22:58:46
Waarom moeten er eigenlijk zo vaak loopwerken worden vervangen bij moderne spelers?
:-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 22:58:46
Waarom moeten er eigenlijk zo vaak loopwerken worden vervangen bij moderne spelers?

Niet te hopen dat ik dat ooit moet gaan doen :no:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 16, 2011, 23:15:01
Niet te hopen dat ik dat ooit moet gaan doen :no:

nee jij hebt een Sony erin
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

 TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP




Of even een topic openen in "sets van leden".  :yes:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp