sa11s1/s2

Gestart door rudolf, juni 16, 2011, 11:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

beetje gemodificeerd dan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Die gietijzeren loopwerken van Rodenstock met glaslaser, die Philips in het begin had,  zijn nooit meer geëvenaard.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

rudolf

Heren toch.
laat me het anders stellen is 1700 euro te veel voor een sa1?
Dus de vraag is niet wat is hij waard voor mijn oren maar wat is een gemiddelde verkoopprijs in deze dagen .
Stel dat ik hem ooit weer kwijt wil :-(

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Wat een snoepje hè. 8.3kg schoon aan de haak  :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: rudolf op juni 16, 2011, 23:31:41
Heren toch.
laat me het anders stellen is 1700 euro te veel voor een sa1?
Dus de vraag is niet wat is hij waard voor mijn oren maar wat is een gemiddelde verkoopprijs in deze dagen .
Stel dat ik hem ooit weer kwijt wil :-(

ik denk niet dat je het ervoor gaat krijgen een sacd speler zonder garantie meer dan 10 jaar oud dan gaan denk ik veel mensen voor nieuw voor 2000 euro ongeveer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: rudolf op juni 16, 2011, 23:31:41
Heren toch.
laat me het anders stellen is 1700 euro te veel voor een sa1?
Dus de vraag is niet wat is hij waard voor mijn oren maar wat is een gemiddelde verkoopprijs in deze dagen .
Stel dat ik hem ooit weer kwijt wil :-(
Volgens mij heeft mahansz die van zijn vader uiteindelijk voor zo'n 1800 euro verkocht, als ik het me goed herinner.
'k Denk dus dat het wel een marktconforme prijs is.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

rudolf

Tja ik hoef het er niet voor te krijgen,ik moet het er voor betalen.
Ik moet er maar eens een nachtje over slapen.
Alvast bedankt voor alle info..

JohnWx

er staat er 1 te koop in NL voor 2250
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: rudolf op juni 16, 2011, 23:41:36
Tja ik hoef het er niet voor te krijgen,ik moet het er voor betalen.
Ik moet er maar eens een nachtje over slapen.
Alvast bedankt voor alle info..

Je zegt dit zelf :

Stel dat ik hem ooit weer kwijt wil



Wat je zelf wil ik zal het er nooit voor over hebben zoveel geld voor een oude speler, voor SACD begrippen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 22:58:46
Waarom moeten er eigenlijk zo vaak loopwerken worden vervangen bij moderne spelers?

Tja goede vraag eigenlijk ,bij mijn SA7001KI moest het loopwerk ook vervangen worden toen die 2 maanden oud was  :-o frusty  was onder garantie en heeft audio service els gedaan ,sindsdien heeft die altijd perfect gedaan de laatste 1,5 jaar ,slechts een enkele cd wil die soms niet lezen ,meestal lade open/dicht of uit/aan pakt die hem wel

rudolf

Er staat nog een sa1 op marktplaats voor 1950 euro welke weg mag voor 1750.
Samen gevat denk ik:er zijn geen enorme sprongen gemaakt in de techniek,het geluidsbeeld van mijn gemodificeerde cd17 ki bevalt me.
Dus ik laat hem repareren en denk na over een tent klok.

Zo weer genoeg om op te schieten pompom

rudolf

De verkooptekst is dezelfde als op marktplaats en ik heb hem op meer sites gezien voor verschillende prijzen.
Het kan dezelfde zijn.
Ik was deze echter nog niet tegengekomen.