De set van KeesKees

Gestart door KeesKees, mei 22, 2011, 21:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Ja ik heb ook gehoord dat die nieuwe serie erg goed schijnen te zijn, ik heb ze alleen nog nooit kunnen beluisteren jammer genoeg, ben wel benieuwd.
Maar de 102 MK3 en The Name ben ik geen fan van, The Bay C5 is wel aardig maar niet geheel neutraal (wel beter als de rest imo).

Marantz 81

Citaat van: cz79 op december 01, 2011, 10:05:57
Ja ik heb ook gehoord dat die nieuwe serie erg goed schijnen te zijn, ik heb ze alleen nog nooit kunnen beluisteren jammer genoeg, ben wel benieuwd.
Maar de 102 MK3 en The Name ben ik geen fan van, The Bay C5 is wel aardig maar niet geheel neutraal (wel beter als de rest imo).

Zou je eens de VDH The waterfall Hybrid moeten proberen  :-)

cz79

ALs test wel weer eens leuk om een interlink shootout te doen.

Ik blijf voorlopig lekker bij de DNM, meest neutrale kabel die ik ooit gehoord heb en samen met mij een aantal anderen die er ook van versteld stonden (ArtSpeak, Pink Faun etc.), dat deze kabel voor dit geld zo dicht in de buurt kwam van 'geen kabel'.

KeesKees

Als het goed is, komt hij morgen of overmorgen met de post. De verkoper is overgegaan op JVG en is daar lirisch over.
In mijn eigen set kan ik een de vergelijking maken met de andere interlinks ( VdH first ultimate Mk II en Audioquest Sidewinder)
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

cz79


KeesKees

Snelle eerste indruk Van den Hul Wave: goed; meer detail. In mijn set nu tussen tuner en versterker als vervanging van de Audioquest Sidewinder.
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

KeesKees

Even een update:
De set staat nu aan de andere kant van de kamer (foto genomen vanachter luisterpositie). Voordeel hiervan is dat je niet direct meer de keuken inkijkt.
Met het geluid ben ik nog steeds heel tevreden hoewel er wel een beetje HT kriebelt.
Als de keuken verbouwd is, komt er natuurlijk wel een flatscreen.
Vandaag (buren niet thuis) even getest hoe hard het kon..... moest bijna schuilen achter de bank; beveiliging van de versterker trad op een gegeven moment wel in werking.
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Whisper.nl

Een mooi strak plaatje hoor KeesKees. notworthy

Veel luister plezier.  pompom

Groet Whisper byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

KeesKees

Galm moet nog wel een keer wat aan gedaan worden. De nog aan te schaffen gordijnen zullen daar in ieder geval aan bijdragen. Er blijft altijd wat te wensen.
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Whisper.nl

Citaat van: KeesKees op mei 01, 2012, 20:28:32
Galm moet nog wel een keer wat aan gedaan worden. De nog aan te schaffen gordijnen zullen daar in ieder geval aan bijdragen. Er blijft altijd wat te wensen.

Ga tevens even op jacht naar een leuk kleed(je).

Dat zal ook een stuk schelen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32



Nice!

De tip van Hans is wel een goede; een kleedje. Zal iets meer rust geven in het geluid.

NICOR

Mooie set vooral de versterker, :yes:

cz79

Hoogpolig tapijt doet wonderen, ik heb een normaal tapijt gehad maar sinds enige tijd weer mijn 'oude' wollen hoogpolige tapijt en dat scheelt een heel stuk

KeesKees

Dank weer voor de reacties en comlimenten. Een kleed(je) zat ik zelf ook aan te denken, maar een gladde vloer is wel weer fijner met schoonmaken. Keuzes, keuzes......
Eerst de verbouwing met nieuwe keuken maar realiseren. Dat gaat nog wel even duren, want we gaan niet over één nacht ijs. Onderhand houd ik dit fijne forum natuurlijk lekker bij!
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Totofan

Een mooi hoogpolig kleed doet wonderen, is mijn eigen ervaring.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next