De set van KeesKees

Gestart door KeesKees, mei 22, 2011, 21:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Ook beiden maar die van Bavaria zijn met zijn tweeen :schater:

lo

Vraag je die toch een keer op de koffie..... HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: Niber op november 16, 2011, 17:01:26
Hebben jullie allemaal van die lelijke vrouwen/vriendinnen dan? clown1 :angel:

En ik maar "jaloers" zijn op jullie apparatuur...Blijkt dat jullie beter jaloers op mij kunnen zijn, want ik heb een mooie vrouw!!  pompom  :schater:

&

Citaat van: KeesKees op november 16, 2011, 17:31:07
Mijn vriendin mag er ook zijn, dus ik heb beiden!
Om weer een beetje on-topic te komen: profielonderschrift maar even geupdate!

TTIWWP


Sander.

lo

 stupid
Laat ze maar door komen hoor die foto's  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

KeesKees

Audiofielen en vrouwen.......
Nee, houd haar lekker voor mezelf!!
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

KeesKees

En weer even on-topic: ik ben eens even op de salontafel gaan zitten (nog sneller dan met de bank schuiven) en met meer ruimte achter me is het stereobeeld aanmerkelijk beter! Dank voor de goede tip!
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

cz79

Ik heb hetzelfde hier, als ik een meter of ca 1.5m naar voren ga in de woonkamer wordt het geheel muzikaler en de bas blijft mooi, nu is het alleen een afweging of ik telkens de bank naar voren zet of dat ik een tuinstoel pak en die op de luisterplek zet.


Ook leuk om te proberen is telkens je luidsprekers iets naar voren en/of naar achteren te verplaatsen (kleine beetjes max 2cm per keer), iedere keer dat je dit hebt gedaan luister je hetzelfde stuk muziek (bij voorkeur natuurlijk een stuk waar JIJ heel bekend mee bent) en dan luister je vanaf de zitplek of het beter wordt of niet (je kunt de plekker ook tijdelijk markeren met tape ofzo en dan bijhouden wat er verandert met de verplaatsing) uiteindelijk is er een plaats waar je luidsprekers tov de luisterplek het best tot hun recht komen en dat is dan de ideale luidsprekerpositie.

xander32

Citaat van: KeesKees op november 16, 2011, 22:49:40
Audiofielen en vrouwen.......
Nee, houd haar lekker voor mezelf!!
hhmmm ... oke .... :roll: ... daar komt bij mij nu toch enige twijfel op betreft de looks van je vriendin, zelfs of je uberhaupt een vriendin hebt ... roepen op het internet kan namelijk iedereen ...


:angel: Sander.

KeesKees

Iemand ervaring met de Van den Hul Integration Hybrid?
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

cz79

Nee wel met de D102 MK3, maar dat is duidelijk niet mijn kabel, of geen match in mijn set.
Ik denk dat The Bay C5 een (algemeen) neutralere kabel is welke makkelijker te gebruiken is in een set

xander32

Citaat van: KeesKees op november 19, 2011, 01:16:44
Iemand ervaring met de Van den Hul Integration Hybrid?
Beste Kees, deze heb ik momenteel ook in gebruik, om mij BD-speler analoog (2.0) op mijn versterker aan te sluiten. Heb daarnaast ook een D-102 mk III Hybrid in mijn bezit. Destijds heb ik beide 1 op 1 vergeleken met elkaar als ic tussen de CD-1 en de A5. De Integration Hybrid vind ik de betere want meer neutraal. De D-102 zette accenten in het hoog en het laag waardoor het midden wat achter lijkt te blijven. Tevens was het betreft de bass wel een toename betreft kwaniteit maar niet aan kwaliteit. De Integration is een meer uitgebalanceerde ic. in mijn set.


Sander.

KeesKees

Vandaag via MP de Van den Hul Wave aangeschaft: gaat de verbinding vormen tussen tuner en versterker.
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

cz79

Hou ons op de hoogte van je bevindingen van deze kabel, ik zelf ben helemaal geen fan van vd Hul maar wellicht pakt deze bij jou heel mooi uit

xander32

Citaat van: cz79 op december 01, 2011, 08:57:12
Hou ons op de hoogte van je bevindingen van deze kabel, ik zelf ben helemaal geen fan van vd Hul maar wellicht pakt deze bij jou heel mooi uit
Idem, ondanks dat ik er 2 in mijn bezit heb (jeugdzonde ...) maar de nieuwste ic`s van VdH schijnen erg goed te zijn.

Ik heb zelfs recent bijna een VdH The Rock ic aangekocht bij de buren ... Was erg nieuwsgierig, was voornemens deze 1 op 1 met mijn huidige te vergelijken. Heb echter de verleiding kunnen weerstaan.


Sander.