Een top SACD speler gezocht

Gestart door Mexicaanse Hond, april 12, 2011, 10:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op april 16, 2011, 22:08:58
Ben persoonlijk niet zo van dat gemod, altid de vraag of het beter wordt. Geef mij maar zoals de fabiekant het bedoeld heeft.
Volgens de info die ik erover kan vinden is het wel een verbetering.
Maar je moet nooit klakkeloos aannemen dat het dan ook zo is. Ik las ook dat een van Medevoort-modificatie een Marantz SA15S1 beter maakt dan een SA11S1. Dan denk ik altijd aan mijn goede vriend jwx, het klinkt anders maar klinkt het ook beter?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op april 16, 2011, 22:21:18
Heb je al contact gehad met musicman?
Ja, al een tijd geleden.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: f.luisteraar op april 16, 2011, 23:12:34
Volgens de info die ik erover kan vinden is het wel een verbetering.
Maar je moet nooit klakkeloos aannemen dat het dan ook zo is. Ik las ook dat een van Medevoort-modificatie een Marantz SA15S1 beter maakt dan een SA11S1. Dan denk ik altijd aan mijn goede vriend jwx, het klinkt anders maar klinkt het ook beter?


mwa lijkt mij ook sterk hoor dat door een modificatie die beter zou worden  :no:

de SA11S1 is toch wel van een heel ander nivaeu als de SA15S1  ( ook de prijs   :schater: )

daarintegen is de SA15S1 gewoon een zeer mooie SACD speler  notworthy

Mexicaanse Hond

#79
Citaat van: lo op april 16, 2011, 23:48:35
En?
Heel aardige muziekman.  :yes:
Maar toen nog niets afgesproken door omstandigheden.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Binnenkort een speler uit de Premium Range in huize luisteraar.  pompom pompom pompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

211

#81
...
Zolang je maar geniet....

Mexicaanse Hond

#82
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik word helemaal opgewonden als ik haar zo zie.  :kwijl:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81


Marantz 81

het is die op marktplaats stond zeker die zijn oorsprong in groningen heeft  :wink:

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 27, 2011, 22:06:18
Ik word helemaal opgewonden als ik haar zo zie.  :kwijl:

nou vooruit wel een doekje erbij nemen





Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op april 27, 2011, 22:11:10
het is die op marktplaats stond zeker die zijn oorsprong in groningen heeft  :wink:
Nee, het is die uit Rhenen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers