Een top SACD speler gezocht

Gestart door Mexicaanse Hond, april 12, 2011, 10:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Misschien moet de SA-11S1 het veld ruimen voor een aanval van het vintage virus. Het aanbod van Oom Dagobert is dermate aantrekkelijk dat ik de PM-94 van hem ga overnemen.
Daar moet wel iets voor worden verkocht en dan ligt het zilverwaar het meest voor de hand.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#182
Nee, is geen grapje. Ik zet er altijd een smiley bij als ik een grapje maak.

Speler blijft wel in de Marantz-familie. Ik mag wel zeggen dat 'ie hoogstwaarschijnlijk naar een zeer prominent lid gaat.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Moeilijk, die SA-11 is voor vele hier een droon speler. EHhhh....John toch niet heh...nee veels te modern ding voor hem. Hmmm denk er nog even over na. :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Ik snap je wel hoor Harry


je hebt dan een icoon set uit de high en niet uit de low  :wink:


keuzes maken doe je met je hart en dat moderne ding ben je hier zo kwijt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 13, 2011, 10:05:53
Ik snap je wel hoor Harry


je hebt dan een icoon set uit de high en niet uit de low  :wink:


keuzes maken doe je met je hart en dat moderne ding ben je hier zo kwijt

Inderdaad, ik heb het bijpassend cassettedeck ook al. Dan nog een ST-64 erbij en de set is compleet. Nou ja, een platenspeler uit die tijd, misschien.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 13, 2011, 10:08:22
Inderdaad, ik heb het bijpassend cassettedeck ook al. Dan nog een ST-64 erbij en de set is compleet. Nou ja, een platenspeler uit die tijd, misschien.

6100 6170 6270 of een mooie thorens uit die tijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Was dat ons wissel deck contra cd speler
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 13, 2011, 10:22:02
Was dat ons wissel deck contra cd speler
Nee, dat was een ander deck. Deze heb ik later gekocht voor 50 euro. Marco had 'm ook en zei dat het een no brainer was voor die prijs.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 13, 2011, 10:21:34
6100 6170 6270 of een mooie thorens uit die tijd
Thorens heb ik gehad. Nee, moet dan echt een Marantz zijn uit dezelfde tijd en dezelfde klasse.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 13, 2011, 10:24:12
Nee, dat was een ander deck. Deze heb ik later gekocht voor 50 euro. Marco had 'm ook en zei dat het een no brainer was voor die prijs.

Dan toch mijn deck ik had er een aan Marco verkocht


wij noemen dat een deck van lichte zeden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 13, 2011, 10:36:37
Dan toch mijn deck ik had er een aan Marco verkocht


wij noemen dat een deck van lichte zeden

Nope, niet van Marco gekocht.
Deck van jou staat ook op zolder.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers