Een top SACD speler gezocht

Gestart door Mexicaanse Hond, april 12, 2011, 10:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op april 16, 2011, 09:35:53
Sorry hoor maar ik dacht dat ie een top SACD speler zocht, nu glijden we af naar DVD/UD spelers die welliswaar leuk SACD afspelen maar persoonlijk zou ik dan liever een SA-7001KI oid op de kop tikken.

Hopelijk schop ik zo geen mensen tegen de schenen want dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Als het dan toch moet...deze gozer geeft 'em praktisch weg.

http://link.marktplaats.nl/441507958

Gij heeft helemaal gelijk WIM anders kan je net zo goed een nieuwe pioneer kopen met sacd voor 100 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

joep

#61
Op MP staan 2 SA-15 te koop voor zo'n 650 euro's.
Een SA 7003 S voor 350.

Moge duidelijk zijn dat mijn voorkeur een SA-15 is.

Allemaal erg leuk dat UD gebeuren met BR en DVD maar had toch sterk de indruk dat f.luisteraar er vooral geluid technisch op vooruit wilde gaan en dan moet je daar niet zoeken.

211

#62
...
Zolang je maar geniet....

TurboMarco

Citaat van: Marantz 81 op april 16, 2011, 09:29:36
KLIKKDERKLIK   byebye
notworthy ik zou die wel eens tegenover een zogenaamde premium sacd willen zetten .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: 211 op april 16, 2011, 10:05:11
Ik ga je zeker niet tegenspreken. Zelf heb ik een SA-11S2 gekocht om CD en SA-CD te kunnen spelen. toch zijn er wel alternatieven. Ik heb ook nog een denon DVD-2900 die héél netjes is opgebouwd en het zeker niet gek doet met SACD....

Zeker is die 2900 mooi gebouwd en klinkt erg goed net zoals de uit geklede versie de 2200 van Denon
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Oke, ik ben misschien niet helemaal duidelijk. Ook omdat ik niet precies weet hoe al die apparaten zich tot elkaar verhouden.
Waar het op neerkomt is dat ik nu een Marantz CD94MKll heb, waarover ik erg tevreden ben.
Ik wil echter ook eens SACD's gaan spelen. Ik heb er een paar en ik ben van plan om er nog meer te gaan kopen.
Ik heb geen plaats en geld voor een speler erbij. In eerste instantie zoek ik dus een goede SACD-speler.
Vergeet die opmerking over een multi-speler maar, want ik begrijp dat ik dan teveel inlever op muziekweergave.

Even voor de goede orde: ik houd van een beetje warm geluid. Details zijn welkom, maar liever niet té analytisch.
Hoge tonen graag duidelijk aanwezig, zijdezacht dat wel. Verder veel en strak laag a la Wadia.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

drees62


Marantz 81

Citaat van: Marco op april 16, 2011, 10:29:06
notworthy ik zou die wel eens tegenover een zogenaamde premium sacd willen zetten .


Ja zou best interresant zijn ,maar ja ding is ook niet echt goedkoop die UD9004 is helemaal een mooi apparaat als multi speler  :yes:

ligt er ook aan wat je wensen zijn de een is helemaal in zijn nopjes met een UD5005 als multi speler ,het klinkt prima ,maar als ik dan mijn SA7001KI aanzet  A/B vergelijk gedaan gaat er weer een wereld open  pompom


WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op april 16, 2011, 11:03:16
.

Even voor de goede orde: ik houd van een beetje warm geluid. Details zijn welkom, maar liever niet té analytisch.
Hoge tonen graag duidelijk aanwezig, zijdezacht dat wel. Verder veel en strak laag a la Wadia.

Kom ik toch weer uit bij Sony. :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#69
De SCD-555ES? Heb je die nog of is 'ie alweer weg? Ik ben een tijdje weg geweest...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 16, 2011, 18:08:06
De SCD-555ES? Heb je die nog of is 'ie alweer weg? Ik ben een tijdje weg geweest...

:angel: ????????
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op april 16, 2011, 18:08:06
De SCD-555ES? Heb je die nog of is 'ie alweer weg? Ik ben een tijdje weg geweest...

Is al heel lang weg. Ben momenteel me zelf aan het orienteren voor een tweede set. Heb m'n PC kamer leeg gehaald en is nu luister kamer geworden. Zal weer rustig gaan beginnen. De 555ES staat inmiddels weer hoog op mijn verlanglijstje.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Er staat een door Art Speak gemodificeerd zwart exemplaar voor 750 euro op Marktplaats. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Ben persoonlijk niet zo van dat gemod, altid de vraag of het beter wordt. Geef mij maar zoals de fabiekant het bedoeld heeft.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: f.luisteraar op april 16, 2011, 21:50:02
Er staat een door Art Speak gemodificeerd zwart exemplaar voor 750 euro op Marktplaats. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.

Heb je al contact gehad met musicman?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.