Kabel Sessie 21 mei 2011

Gestart door Whisper.nl, maart 11, 2011, 20:45:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Een nieuwe ronde is snel geregeld, toch?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 23, 2011, 08:36:25
@Marco,

We hebben vier liedjes geluisterd van Janis Ian. (reeds jaren in bezit en ken ik door en door)

1) Eerst de Siltech

2) Nordost

3) Siltech

4) vd Hul

5) Siltech.

Niks aan de set veranderd gewoon geluisterd.

@Fluisterd.
Rene heeft/had een m.i. hele goede reden om niet te kunnen.

Groet Whisper.


Deze toevallig de gold versie


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 23, 2011, 01:26:10
Niet om het een of het ander hoor ,maar wanneer er om de ca 5 minuten gewisseld word van componenten is het heel lastig om de boel uit elkaar te houden ,sterker nog wanneer er na een uurtje bakkie doen of biertje leuten  :-D weet men meestal niet waarna er geluisterd word ,dus een vergelijk is haast onmogelijk  :-)


? was er een luistersessie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op mei 23, 2011, 08:52:11
Een nieuwe ronde is snel geregeld, toch?

Vertel ik luister ?

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: jwx op mei 23, 2011, 09:12:52

Deze toevallig de gold versie



Ben ik wel naar opzoek.
Kun je mij daar aan helpen dan. ?

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op mei 23, 2011, 09:24:39
Vertel ik luister ?

Groet Whisper

Ik geloof dat dit weer reactie is op een bericht van iemand anders.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 23, 2011, 09:27:43
Ben ik wel naar opzoek.
Kun je mij daar aan helpen dan. ?

Groet Whisper

ik heb hem en luister erveel naar  :no: interesse ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

Citaat van: jwx op mei 23, 2011, 09:36:47
ik heb hem en luister erveel naar  :no: interesse ?

Beste wel,

Zou het verschil wel eens willen horen tussen deze (gold) en mijn (standaard) versie.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Citaat van: Marco op mei 23, 2011, 01:29:31
Op een ander forum (niet nader te noemen) zou men zeggen dat de gelovigen op het uur der waarheid niet daarbij kunnen zijn  :schater: ,hier lijkt het wel andersom  :-D
René had na een jaar "in between" (werkloos) te zijn geweest zijn 2e gesprek met zijn misschien toekomstige werkgever. Dit op zaterdag, in de bakkerijwereld is zaterdag een gewone werkdag, de gesprekpartners waren die dag beide aanwezig. Het lijkt dus niet andersom, dit gesprek was me net even wat belangrijker dan luisteren naar muziek. Het was trouwens een goed gesprek.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Ga je de baan krijgen, René?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Dat is nog even afwachten. Het gevoel is goed.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op mei 23, 2011, 09:52:57
Dat is nog even afwachten. Het gevoel is goed.

je had toch een sebatical jaar om je set te tweaken / tunen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Citaat van: jwx op mei 23, 2011, 09:54:27
je had toch een sebatical jaar om je set te tweaken / tunen
Wel veel naar muziek geluisterd, niets aan de set gedaan. Het laatste wat veranderd is, is de cdspeler, die is 4 jaren geleden nieuw gekocht. Het staat er 4 jaar ongewijzigd, tot grote tevredenheid en luistergenot.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.