The best cable.....................

Gestart door obiwan, februari 21, 2011, 17:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Had ik ook gezien, maar is dat wel hetzelfde materiaal?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

#123
Het is gewoon een coax kabel ,en om die kabel tot een interlink te verwerken van ca 50 cm lengte ben je daar voor 10 euro mee klaar ,de winst die de MP verkoper hanteert is dan nog bescheiden .
http://link.marktplaats.nl/428745266  19,50€

Als je de kabel op rol koopt en de stekkers met honderden tegelijk dan word uiteraard de winstmarge een stuk groter ,maar dan vind ik de gevraagde prijzen van de van Damme kabels nog steeds acceptabel .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 07, 2011, 09:16:29
Had ik ook gezien, maar is dat wel hetzelfde materiaal?

Van Damme gebruikt naar mijn weten net zoals Sommer Cable alleen kleuen voor andere bedrijfstakken dus groen of blauw voor de studio en zwart voor audio en bruin voor pa ? etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Maar er staat verzilverd koper en die wonderkabel van Oibiwan is alleen koper, dacht ik.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ja dat kopt, Obiwan heeft het over luiidsprekerkabel en de laatste paar topics gaan over een interlink

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ik heb een zwarte interlink van Van Damme en ben er zeer tevreden mee, zeker voor deze prijs.
Ik heb hem betseld bij een forumgenoot op een ander forum, voor 20 euro incl verzenden.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

obiwan


JohnWx

Citaat van: obiwan op maart 07, 2011, 12:40:28
Hier staan alle Van Damme kabels:

http://www.vdctrading.com/products.asp?SubSectionID=1&secName=Van+Damme+Cable


Maar je moet dus de LC-OFC hebben.

Dat snap ik maar ze hebben maar 1 interlink de rest zijn geen interlink kabels


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Dan neem je gewoon een draadje voor tussen de CD-speler en de versterker.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers