The best cable.....................

Gestart door obiwan, februari 21, 2011, 17:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op maart 04, 2011, 22:11:13
Nog geen luistermoeheid? Dat wil nog wel eens gebeuren na een tijdje bij de nieuwste sensatie op audiogebied.
Mijn interesse is in ieder geval gewekt. Maar eens twee maal twee meter bestellen.  :yes:

Kijk dat vind ik nu leuk om te horen.
Deel je ervaring hier a.u.b.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Zal ik zeker doen. En de ruis op de lijn zal ik in het vervolg gewoon wegfilteren.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op maart 04, 2011, 22:25:10
Zal ik zeker doen. En de ruis op de lijn zal ik in het vervolg gewoon wegfilteren.  :wink:

ssssssst ik zit ff te luisteren met een glas whiskey.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Citaat van: f.luisteraar op maart 04, 2011, 22:25:10
Zal ik zeker doen. En de ruis op de lijn zal ik in het vervolg gewoon wegfilteren.  :wink:
Ik zie dat ik nu ruis genoemd wordt, weer eens wat anders.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: Whisper.nl op maart 04, 2011, 19:59:50
Ik luister met veel plezier naar muzikale kabels.

Ik heb drie soorten kabels in huis.
Jou idee vind ik best wel leuk.

Silver DIY. klinkt er mooi alleen ik begon me te irriteren bij b.v. een fluit die op mijn huidige set niet prettig overkomt.

W&M LS-01. Mooie kabel. Heel netjes afgewerkt. (te koop) Wie van iets warmer / donkerder geluid houd is dit een heel mooi snoer.

Van Damme Zoek je een snoer wat fris klinkt een hele boel detail laat horen die je voorheen niet van je cd hebt gehoort dan is dit je keuze.

Om de boel te kunnen aansluiten hebben we ongeveer 5 meter nodig.

Dus nog een (paar) snoeren erbij en we hebben een feest.

Wim, hou even een plekje op de 21 mei 2011 ingeruimt.
Kunnen we even wat rond luisteren enz enz .

Groet Whisper

Plok. speciaal voor Wim weer even naar voren gehaald.

FF lezen Wim

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

obiwan

Naast de Van Damme speakerkabel inmiddels een aantal dagen onderstaande Van Damme interlink tussen cd- speler en versterker:

http://cgi.ebay.com/Audiophile-Phono-Interconnect-Neutrik-ProFi-0-8M-/380176886230?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item58844ee9d6

En ben zo mogelijk nog verbaasder. Meende een goede interlink te hebben in de Atlas Equator, maar de Van Damme slaat alles.

Kan iemand hier nog een Atlas Equator interlink gebruiken? :wink:

Mexicaanse Hond

#112
Niemand wil nu nog zo'n aftandse Atlas Equator natuurlijk.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: obiwan op maart 06, 2011, 09:01:32
Naast de Van Damme speakerkabel inmiddels een aantal dagen onderstaande Van Damme interlink tussen cd- speler en versterker:

http://cgi.ebay.com/Audiophile-Phono-Interconnect-Neutrik-ProFi-0-8M-/380176886230?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item58844ee9d6

En ben zo mogelijk nog verbaasder. Meende een goede interlink te hebben in de Atlas Equator, maar de Van Damme slaat alles.

Kan iemand hier nog een Atlas Equator interlink gebruiken? :wink:

wie wil er nou een kabel van rond de 50 euro nieuw  :evil:


en van Damme word veel goedkoper aangeboden op EBAY in UK en Belgie dan deze winkel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Zou je linkjes door willen geven JWX.

Dat zou ik erg fijn vinden.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

obiwan

Het zijn de neutrik pluggen die de prijs bepalen. Niet de kabel, want die kost niet zoveel.

JohnWx

Citaat van: obiwan op maart 06, 2011, 23:42:17
Het zijn de neutrik pluggen die de prijs bepalen. Niet de kabel, want die kost niet zoveel.

dus ?

dan is het helemaal geen goede koop zo een kabel of maakt de plug de klank van de kabel ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op maart 06, 2011, 20:42:24
Zou je linkjes door willen geven JWX.

Dat zou ik erg fijn vinden.

Groet Whisper

Je kan hem zelf samenstellen bij die winkel met goedkopere zelfde kwaliteit pluggen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: obiwan op maart 06, 2011, 23:42:17
Het zijn de neutrik pluggen die de prijs bepalen. Niet de kabel, want die kost niet zoveel.

lekker belangrijk die "ground" pluggen


wel als je vaak wisselt een paar keer per dag zoals bij mensen die er dagelijks mee moeten werken opbouwen afbouwen dan kan aarde maken nog wel is nut hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Dus gewoon zonder pluggen bestellen, strippen en vastzetten zonder pluggen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers