HiFi in plaats van Home Theater?

Gestart door cz79, februari 18, 2011, 07:44:48

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Eenvoud maakt schoonheid wat mij betreft, geen Ab en geen bass/treble...maar er komt gewoon mooi geluid uit en dat bevalt me uitstekend.

Whisper.nl

Citaat van: jwx op maart 04, 2011, 10:33:28
ik vind het een mooi ding  notworthy

Waar, waar,waar ??

Heb ik wat gemist. ??

Zie nergens plaatjes.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op maart 04, 2011, 15:05:17
Waar, waar,waar ??

Heb ik wat gemist. ??

Zie nergens plaatjes.

Groet Whisper.

google zelf is een keer schoonheid  :schater:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

@Whisper

Whisper.nl

MMMMMM erug strak hoor. Doet  me een beetje aan m'n van de Medevoort ma 220 denken.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :yes:

Groet Whisper  byebye

cz79

Mmmmm hij lijkr er inderdaad wel op, lekker eenvoudig en hij klinkt zo mooi.
Ik moet alleen even betaald verlof aanvragen op mijn werk zodat ik wat tijd heb om te luisteren  :schater: :schater: :schater:

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op maart 04, 2011, 20:53:17
Mmmmm hij lijkr er inderdaad wel op, lekker eenvoudig en hij klinkt zo mooi.
Ik moet alleen even betaald verlof aanvragen op mijn werk zodat ik wat tijd heb om te luisteren  :schater: :schater: :schater:

Echt voor de puristen onder ons.  Gewoon No Nonsens enz. enz.

Groet Whisper

cz79

Geen AB
Geen Bass/Treble regeling
Geen Diplay
Geen Speaker input selector

WEL HEEL MOOI GEDETAILLEERD GELUID!!!!!!! hello

Marantz 81

mooi dat je ze tevreden bent met de versterker  :yes:

lekker genieten nu van een goed cd tje  notworthy

idd al die extra,s heb je niks aan naar mijn mening ik gebruik alleen de volume knop en bron selecteren

toon regeling en balance staat bij mij ook uit , staat standaard ook omgeleid ( source direct)  je moet het echt uitschakelen als je dat wilt , terwijl bij de range serie source direct moet inschakelen

WimPeu

Toch vind ik geen AB bij een versterker wel een gemis.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op maart 05, 2011, 09:56:52
Toch vind ik geen AB bij een versterker wel een gemis.

Dat is zo on audiofiel een AB Wim  :angel:

WimPeu

Citaat van: jwx op maart 05, 2011, 10:12:15
Dat is zo on audiofiel een AB Wim  :angel:

Daar heb je gelijk in. Ik ga nu meteen up-graden en al mijn AB weg gooien. Veel beter eigenlijk, meer detail  plaatsing en noem maar op.... :angel:  clown1
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op maart 05, 2011, 10:23:23
Daar heb je gelijk in. Ik ga nu meteen up-graden en al mijn AB weg gooien. Veel beter eigenlijk, meer detail  plaatsing en noem maar op.... :angel:  clown1

als jij nog iemand weet die zijn PM82 wil ruilen tegen een PM80 zonder ab hou ik me aanbevolen met bijbetaling mijnerzijds :angel:

WimPeu

Ik zei al..geen AB is een gemis maar je kunt er zonder in bepaalde gevallen. :-D