HiFi in plaats van Home Theater?

Gestart door cz79, februari 18, 2011, 07:44:48

Vorige topic - Volgende topic

Vlearmoes

Wat een heerlijk en leerzaam topic  :angel:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marantz 81

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op februari 21, 2011, 00:03:11
Wat een heerlijk en leerzaam topic  :angel:

denk ik alles over me heen te hebben gehad komt mister ik verkoop Marantz DVD spelers
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

het gaat inmiddels echt nergens meer over , slakken , barbie,s ,verkopers  frusty clown1

TurboMarco

Och er zijn her en der voorbeelden van gedegen uitleg genoeg te vinden,het is maar net wat je wil geloven  :angel:
Ik kan wel een demonstratie geven hoe een luidspreker klinkt in de buitenlucht om vervolgens deze weer in vergelijk slechte woonkamer akoestiek neer te zetten ,dan ben je de fabels mbt versterkers en controle snel vergeten .
Maar als mensen een andere mening toebedeeld zijn ....be my guest ,en houd de economie vooral goed in stand  :-D
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Vlearmoes

Citaat van: jwx op februari 21, 2011, 00:06:46
denk ik alles over me heen te hebben gehad komt mister ik verkoop Marantz DVD spelers

notworthy notworthy  byebye   jij krijgt mij niet op de kast  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op februari 21, 2011, 00:51:32
notworthy notworthy  byebye   jij krijgt mij niet op de kast  :-D

tis niet op maar over de kast

nog veel respons op de dvd spelers ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vlearmoes

De 7001 is verkocht   de 7600 wacht nog op jou  :wink:

xander32

Waarom de afgelopen tijd zo`n negatieve ondertoon joh?
Voorheen kwamen er van jouw kant steevast kritische maar wel positieve bijdragen hier, de afgelopen tijd zie ik daar een tendens naar het negatieve ... Jammer  :yes:.

Sander.

Citaat van: jwx op februari 21, 2011, 08:10:40
tis niet op maar over de kast

nog veel respons op de dvd spelers ?

Whisper.nl

Citaat van: xander32 op februari 21, 2011, 11:21:03
Voorheen kwamen er van jouw kant steevast kritische maar wel positieve bijdragen hier, de afgelopen tijd zie ik daar een tendens naar het negatieve ... Jammer  :yes:.
Sander.

The winter blues misschien ??

http://www.youtube.com/watch?v=PUVw2MpnrLk&playnext=1&list=PL1EC86601DA5A50A0

Bijgaand een oppeppertje.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: xander32 op februari 21, 2011, 11:21:03

Sander.

ga me best doen

cz79

back on topic....

Het is uiteindelijk de Dussun DS99 geworden en wat een groot verschil in stereo weergave, veel voller en helderder, ik dacht dat de Marantz Receiver wel goed was (en dat is ie ook) maar het lijkt wel alsof er een deken van de luidsprekers af gehaald wordt zodra ik met de Dussun dezelfde muziek draai.

Dus voor film: de Marantz SR7500
en voor muziek: de Dussun DS99

Marantz 81

Gefeliciteerd met de stereo versterker  pompom

cz79

Dank je, ik had dit veel eerder moeten doen.
De versterker kon ik voor een heel leuk bedrag overnemen van iemand en biedt veel waar voor zijn geld.

Er staan ook leuke discussies op het Internet over het merk Dussun/Korsun, dit wordt namelijk gemaakt in de fabriek waar Red Rose ook zijn spullen laat maken en er schijn nogal identiek materiaal gebruikt te worden voor beide merken terwijl er een behoorlijk prijsverschil zit tussen de twee.

Maar goed hoe het ook zei, ik ben dol op het geluid van deze versterker in combinatie met mijn luidsprekers en CD-speler.

lo

gefeliciteerd en geniet ervan.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.