speaker cable QED Silver Anniversary XT Speaker Bi-Wire

Gestart door g-love and special sauce, februari 10, 2011, 11:25:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

g-love and special sauce

Hallo,

ik denk aan deze kabel voor mijn PM Ki pearl lite icm B&W CM9 speakers.
Aan de kant van de versterker banana's en bij de speakers spades (geen ruimte voor banana's, of je moet een stukje tussenuithalen en dat wil ik niet).
Is dit een goede combi? of heb je beter voor dit geld (2 kabels 4m met plugs en verzending komt op +-225€)

http://www.futureshop.co.uk/product_info.php?products_id=832{9}20{10}96{12}111

Mexicaanse Hond

Ik zou nooit zomaar ls-kabels van deze prijs bestellen zonder ze eerst in je eigen set-up te luisteren. Ook niet na het lezen van reviews en adviezen van mensen op fora.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

gerard

Citaat van: f.luisteraar op februari 10, 2011, 11:27:37
Ik zou nooit zomaar ls-kabels van deze prijs bestellen zonder ze eerst in je eigen set-up te luisteren. Ook niet na het lezen van reviews en adviezen van mensen op fora.

Ik heb duurdere gekocht op basis van review's zonder ze zelf te beluisteren  :angel:

Het resultaat kwam overeen met de geschreven review's    :yes:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Whisper.nl

Je zou tevens eens kunnen uitkijken naar de Chord Epic.
Op E-bay tegen ongeveer dezelfde prijs aan te schaffen.
Volgens de reviews gaan deze nog een stap verder dan de door jou genoemd snoer.

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op februari 10, 2011, 11:27:37
Ik zou nooit zomaar ls-kabels van deze prijs bestellen zonder ze eerst in je eigen set-up te luisteren. Ook niet na het lezen van reviews en adviezen van mensen op fora.

ik wel hoor

het kan een set naar mijn beleving nooit slecht maken misschien een tikkeltje anders maar dan vind ik het % achter de komma

ik heb in al die jaren zo veel gehoord (bewust en onbewust) weinig verschil gehoord met a en b schakelen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

#5
Nou, ik heb wel eens hele dure kabels van van den Hul in mijn set gehad en die bakten er in mijn oren niets van.
Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen.
Setje Audiolab hiflex is voor mij goed genoeg.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op februari 10, 2011, 13:42:46
Nou, ik heb wel eens hele dure kabels van van den Hul in mijn set gehad en die bakten er in mijn oren niets van.
Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen.
Setje Audiolab hiflex is voor mij goed genoeg.

ik heb dat nog nooit ervaren of ik heb een geheugen als de bekende goudvis of een erg laag tevredenheids gehalte

of laag zintuiggehalte  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Pas maar op, voor je het weet heb je een kabeldiscussie.
Laat ik het maar bij mijn eerste opmerking houden. Over de kabel zelf en de kwaliteit t.o.v. andere kabels kan ik niets zinnigs zeggen, behalve de reviews napraten.
Gewoon een stuk of wat ls-kabels bij de betere hifi-zaak lenen en uitproberen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

g-love and special sauce

heren liefst geen welles nietjes spelletje over de zin en/of onzin van kabels.
Mijn vraag is of dit goede kabels zijn in combinatie met de versterker/speakers.
Bi-wire beter dan gewoon?



Whisper.nl

Lekker snoer hoor praat eens met Cheese volgens mij had ie genoemd snoer op z'n set.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: g-love and special sauce op februari 10, 2011, 15:02:44
heren liefst geen welles nietjes spelletje over de zin en/of onzin van kabels.
Mijn vraag is of dit goede kabels zijn in combinatie met de versterker/speakers.
Bi-wire beter dan gewoon?

Top kabel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

Heb mijn Tannoy LS kabels ook "doof" gekocht redface. Net wat John zegt....het maakt een set die in de
basis redelijk goed is niet ineens slecht van klank....

Als ie niet zou bevallen dat is MP daar weer prima voor :-D  :yes:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op februari 10, 2011, 17:42:24
Heb mijn Tannoy LS kabels ook "doof" gekocht redface. Net wat John zegt....het maakt een set die in de
basis redelijk goed is niet ineens slecht van klank....

Als ie niet zou bevallen dat is MP daar weer prima voor :-D  :yes:

mooi gezegd "doof"
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.