Marantz PM5004 omruilen voor receiver?

Gestart door Gentleman, januari 18, 2011, 00:27:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

ik heb ook het e.e.a gewisseld aan apparatuur en boxen de laatse jaren ,wat dat allemaal gekost heeft   :? shutup

succes morgen  byebye

Gentleman

Vandaag dus in alle enthousiasme op pad, met de NR1601 in de kofferbak.

Moest toch in Eindhoven zijn, uurtje of 8 van huis...10 uur winkel open, dacht ik, mooi op tijd. Winkel dicht. 2 uur voor Jan  :x :evil: gereden. Krijg ik een bericht dat ze tijdens Carnaval  pompom andere openingstijden hebben. Staat nergens en hebben ze ook niet aangegeven.

Nu weer de 1601 aangesloten...pffff

JohnWx

Citaat van: Gentleman op maart 08, 2011, 18:45:43
Vandaag dus in alle enthousiasme op pad, met de NR1601 in de kofferbak.

Moest toch in Eindhoven zijn, uurtje of 8 van huis...10 uur winkel open, dacht ik, mooi op tijd. Winkel dicht. 2 uur voor Jan  :x :evil: gereden. Krijg ik een bericht dat ze tijdens Carnaval  pompom andere openingstijden hebben. Staat nergens en hebben ze ook niet aangegeven.

Nu weer de 1601 aangesloten...pffff

HOBO ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Gentleman

Home&Car hifi in Oostrum.
Zij geven simpelweg het meest voor de 1601

JohnWx

Citaat van: Gentleman op maart 08, 2011, 20:39:37
Home&Car hifi in Oostrum.
Zij geven simpelweg het meest voor de 1601

wist wel dat HOBO brabant en limburg vandaag en morgen nog aan het tanken zijn  clown1 pompom clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Gentleman

Wat ik daar wachtend voor de deur allemaal voorbij heb zien lopen. ' ochtends vroeg...Volwassen mannen in Supermanpakken, krokodillenpakken, mensen met pruiken.
Gekke gewaarwording voor iemand uit de randstad.

Nu via marktplaats aan het kijken wat mensen voor de 1601 over hebben.

lo

Citaat van: Gentleman op maart 08, 2011, 20:39:37
Home&Car hifi in Oostrum.
Zij geven simpelweg het meest voor de 1601

Idd even met hen contacten, kan wel eens verassend zijn.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Gentleman op maart 08, 2011, 21:28:18
Wat ik daar wachtend voor de deur allemaal voorbij heb zien lopen. ' ochtends vroeg...Volwassen mannen in Supermanpakken, krokodillenpakken, mensen met pruiken.
Gekke gewaarwording voor iemand uit de randstad.

Nu via marktplaats aan het kijken wat mensen voor de 1601 over hebben.

Er is interesse  pompom pompom pompom

http://link.marktplaats.nl/429975057
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Gentleman

Toch een net bedrag van 425 ervoor gekregen.
Daarvan een SR5023 kunnen kopen.