Marantz PM5004 omruilen voor receiver?

Gestart door Gentleman, januari 18, 2011, 00:27:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gentleman

Citaat van: Niber op februari 18, 2011, 10:57:09
Optie 1 lijkt me een mooie. Anders blijf je aan het "inruilen"...
Wel eerst de rest van je speakers aanschaffen, anders heb je straks niet aan je surround receiver.  clown1

Waar ik tegenaan blijf lopen is het feit dat ik radio (kabel) wil luisteren, de tv middels HDMI wil aansluiten (1 kabel nodig), in de toekomst een BR speler wil aansluiten en daarvoor heb je voor zover ik weet een receiver voor nodig. Subwoofer kan er nog bij, maar de achterspeakers staan niet op de planning.

Ik had voor de koop meer moeten uitzoeken, maar dan had ik volgens mij nooit een aankoop gedaan.

Marantz 81

waarom heb je deze niet overwogen dan ?   http://marantz.co.uk/uk/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=HiFi&SubCatId=StereoReceiver&ProductId=SR5023

als je gewoon bij 2 speakers wil blijven

tv kun je gewoon direct op bleu ray speler aansluiten met hdmi

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Gentleman

Waarom is dit toch zo moeilijk? Teveel keus, teveel "goede" oplossingen?

JohnWx

Citaat van: Gentleman op februari 18, 2011, 20:33:18
Waarom is dit toch zo moeilijk? Teveel keus, teveel "goede" oplossingen?

wat was er ook alweer "mis" met de mooie marantz set die je hebt ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Hoe meer mensen, hoe meer meningen, hoe meer info, hoe moeilijker het wordt HB  :-o

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Gentleman

Citaat van: jwx op februari 18, 2011, 20:35:15
wat was er ook alweer "mis" met de mooie marantz set die je hebt ?

Het begon met de pm5004. Miste een radio en aansluiting voor tv (hdmi)  maar blij met het geluid. analoog aansluiten van de apparaten klinkt niet actueel.

Die nog omgeruild voor de NR1601, alles aangesloten, maar als muziekliefhebber toch een onrustig gevoel. Wil het uiterste halen, binnen mijn budget, uit de RX6.

Marantz 81

ik begrijp niet dat je het niet correct vondt klinken  :roll:

die CD5004 en PM5004 was toch een mooie set bij elkaar  :yes: en zou dan gewoon mooi moeten klinken beter kan het altijd  :wink:

verder zie ook de tip in je sets van leden m.b.t plaatsing van je speakers ,ze staan echt te dicht op de muur nu


als je echt wil dat je speakers tot leven komen

ga je richting een SA8003 en PM8003 , je hebt zowel een goede bron nodig ( cd speler ) als goeie versterker die van eenzelfde kwaliteit zijn



JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 18, 2011, 21:27:25
ik begrijp niet dat je het niet correct vondt klinken  :roll:

die CD5004 en PM5004 was toch een mooie set bij elkaar  :yes: en zou dan gewoon mooi moeten klinken beter kan het altijd  :wink:

verder zie ook de tip in je sets van leden m.b.t plaatsing van je speakers ,ze staan echt te dicht op de muur nu


als je echt wil dat je speakers tot leven komen

ga je richting een SA8003 en PM8003 , je hebt zowel een goede bron nodig ( cd speler ) als goeie versterker die van eenzelfde kwaliteit zijn


die ga je blind niet uit elkaar houden een 8003 of een 5004
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.