De set van Rexp

Gestart door rexp, januari 10, 2011, 19:42:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rexp

...

WimPeu

Hele mooie set en ook erg stijl volle kamer. :yes: Kun je wel een paar uurtjes genieten. hello

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Ik geloof dat ik om een foto had gevraagd naar aanleiding van het vorige topic...

Ik vind je set echt werkelijk prachtig er uit zien, en zo klinkt het vast ook!!  :mrgreen:
Leuk ook dat de draaitafel nog zo mooi bij op de kast past.

Erg geslaagd dus, aldus mijn bescheiden mening.  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

xander32

Mooie set!

Welcome hier, veel lees- en postplezier.



Sander.

mars

Oi Rex,


Welcome op het leukste, en ook meest relaxte audioforum, van de lage landen :yes:

Beste set heb jij trouwens staan  notworthy zal je best veel plezier aan beleven HB

grtz  Mars 8-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

OnkyoTrucker

Ziet er heel mooi uit.

En nu zie ik iemand die mij vast antwoord kan geven op de volgende vraag. Is de PM7004 echt een wereld van verschil ten opzichte van de SR. En werkt de power amp direct knop echt goed.

Veel plezier met je set.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

Totofan

Een hele mooie set, en welkom op het forum.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

rexp

#7
...

Deaddust

Beste Rexp,

Zeker een erg mooie setup..en ook mooi meubel (waar gekocht?)

Ben wel erg nieuwsgierig hoe je nu de SR op je PM hebt aangesloten en vooral wat je dan waar aan hebt hangen. Heb je bijv. nu je fronts aan je PM hangen en sluit je dan je cd en blu-ray enzo aan op je PM of zitten die nog wel op de SR aangesloten?

Wil namelijk zelf op mijn SR5003 ook een PM gaan hangen maar ben nog erg aan het twijfelen of ik niet alles eruit gooi en me setup opnieuw ga opbouwen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Mark

Janver

Mooie set!

Erg mooi! Zeker de combo met de pm7004 lijkt me super geluid!

Ook erg mooie luister en kijkruimte! Chapeau..
Hier kan uw reclame staan!

gerard

Netjes!!
Stereo en HT mooi gecombineerd  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

lo

Erg mooi en verzorgd, geldt zeker voor het totaal.
Welkom hier en veel plezier. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

rexp

#12
...

Deaddust

Hoi rexp,


Bedankt voor je snelle en duidelijke reactie...had al het idee dat het zo in elkaar stak maar dat zou voor mij beteken dat ik de pm7004 wil met een mooi cd speler erbij :) merk namelijk toch dat cd's via mijn dvd speler en sr iets tekort komt en heb het idee dat het probleem bij mijn sr ligt... violent1. :-o

Gr. Mark

rexp

#14
...