Citaat van: HiFi gek op december 28, 2010, 14:06:31
John , je weet het toch inmiddels .
Alles wat ik hierover zou schrijven in het openbaar loopt toch weer op een discussie uit , daar heb ik inmiddles mee geleerd .
Ik zou dan de klankmatige verschillen graag willen beschrijven die ik waarneem tussen verschillende merken en soorten ontkoppelaars .
Zie je het al voor je als ik dat hier in het openbaar doe , voor je het weet heb je weer 6 pagina's vol met vervelende opmerkingen / verwijten e.d.
En nu ook graag geen opmerkingen meer plaatsen naar mij toe als ik iets per PM wil overleggen met iemand , dat is nou eenmaal mijn keuze .
Groeten EDWIN B
oi,
Edwin , ik respecteer je besluit natuurlijk wel.
Maar toch wil ik mijn mening en gedachten hierover ook even kwijt.
Namelijk Edwin ; dit is een forum die gaat over alle wat met onze hobby te maken heeft, dus ook over tweaks , kabels enz enz.
Ik vind dat als een persoon , op een zuigende en rot manier reageerd op jouw postings , je jezelf iets aan moet leren .
Heel simpel ( en vooral als figuren zo reageren waar je het kan verwachtten) , als er weer een neerbuigende opmerking op een posting''betreft tweaks enz enz'' van jou verschijnt. Dan je mijnsinsziens twee dingen al snel je zelf eigen maken , de eerste is de reactie van; helemaaaaaaaaaaaaaal geen aandacht aanschenken , en eventueel sterker nog , gewoon als je die persoon in een ander topic weer tegenkomt , juist heeeeeeeeeel aardig doen
(techniek van het doodknuffelen
)
De andere standaard reactie die je zou kunnen overwegen is; alleen maar terug reageren ( 1keer) met ; JA HOOR NATUUUUUUUUUUUUURLIJK , JIJ HEBT GELIJK
)
Waarom ik jou dit aangeef? Omdat ik juist wel met veel belangstelling jouw ''altijd in progressie en verbetering zijnde set graag volg
, Ook al ben ik wat het meettechnishe gedeelte een non-believer, ik kan niet om het feit heen dat ik pas bijvoorbeeld een wel erg groot verschil in weergave bemerkte tussen twee set's interlinks ( en die op de meettafel allbei exact hetzelfde lieten zien , maar bij luisteren echt totaal vershillend waren.)
Zo ben ik ook overstag gegaan met voedings kabels, als je er nuchter over nadenkt , zou je denken het kan helemaal niet in de muren zitten zo wie zo standaar kabeltjes,,,,,,, totdat ik zelf ook toch maar ens ging pielen met kabels en wat denk je? ondanks dat ik het nog niet wilde geloven moest ik wel kleur bekennen.
grtz mars