Vibrapods?

Gestart door Martin, december 28, 2010, 12:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martin

De Vibrapods zijn binnen, gelijk onder de 2 speler geplaatst. De Sony speler was al erg stil dus hier is het resultaat nihiel, maar de Denon was hiertegen toch wel wat luidrustiger ik heb het idee dat die ventilatiefan constant aanstaat de speler stond op een houten plank direct op de grond. De plank versterkte het geluid maar met de Vibrapods is de speler nu muisstil, je hoort alleen even de laserunit het schijfje scannen maar daarna geen geluid meer.

Of het beeld en geluid hierdoor beter is geworden? ik zou het niet weten, er viel mij niet iets bijzonders op.

Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

gerrit_smit

Citaat van: Martin op januari 05, 2011, 10:37:04
De Vibrapods zijn binnen [...]r met de Vibrapods is de speler nu muisstil [...]

Of het beeld en geluid hierdoor beter is geworden? ik zou het niet weten, er viel mij niet iets bijzonders op.

Martin.

Een muisstille speler is heel wat waard. Ik heb in een dolle bui eens een Samsung BD Player gekocht. Zelfs de buren klopten aan met de vraag wat dat vreemde gekraak was .... wel, dat was de speler die het schijfje aan het draaien zette. Die Samsung is dus 4 hoog het raam uit gegaan, en er staat nu een DENON 2010 BD Player. Stukken stiller, maar als het nog stiller kan ( zonder invloed op geluid of beeld ) dan heb ik dat wel graag. Lange leve de rubber matjes.

Martin

Citaat van: gerrit_smit op januari 05, 2011, 19:21:20
Een muisstille speler is heel wat waard. Ik heb in een dolle bui eens een Samsung BD Player gekocht. Zelfs de buren klopten aan met de vraag wat dat vreemde gekraak was .... wel, dat was de speler die het schijfje aan het draaien zette. Die Samsung is dus 4 hoog het raam uit gegaan, en er staat nu een DENON 2010 BD Player. Stukken stiller, maar als het nog stiller kan ( zonder invloed op geluid of beeld ) dan heb ik dat wel graag. Lange leve de rubber matjes.

Ik zou ze niet zo snel nieuw kopen kost best wel wat. tweedehands worden ze nog wel eens aangeboden.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

mars

oi,

Tipje :wink:.................aan iedereen die op het punt staat om vibrapods aan te schaffen , en daar het volle pond voor moet betalen.

KIJK EERST EVEN OP DE SITE VAN; ''sense of music'' in Leiden :yes: :yes: :yes:

            stupid

al jaren is hij ongeveer de helft ofzo goedkoper 8-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun