Geluidswinst bij display off

Gestart door thepioneer, december 25, 2010, 09:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Ja ja...... stook jij het nog een beetje op  :-D
Tis nog geen oudjaar met vreugde vuren ed.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Wat maakt het uit. De een hoort het wel en de ander hoort het niet. Lekker belangrijk.
Denk niet dat de hongerige kindertjes is Afrika, de onderdrukte vrouwen in Islamitische landen en politieke gevangenen die worden gemarteld er wakker van liggen.  :roll:

JohnWx

Citaat van: lo op december 26, 2010, 11:56:24
Ja ja...... stook jij het nog een beetje op  :-D
Tis nog geen oudjaar met vreugde vuren ed.

groet,

lo

ik stook niks op ik schiet wat af  :-D


Wim heeft wel een punt en volgens mij ook een hele grote ook
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


cz79

Ik ga de truck met dat display binnenkort eens proberen op mijn SA7001, een afsluitweerstand voor de digitale uitgang heb ik er al op zitten maar kan daarmee nog niets ontdekken qua verandering.

Ik denk dat bij de duurdere (betere spelers) die kleine veranderingen wellicht een grotere impact hebben, dat wil niet zeggen dat de spelers niet goed klinken zonder deze tweaks(wim...), maar ik denk dat je daar de veranderingen gewoon beter en eerder hoort en of iemand dat dan beter vindt of niet dat is een kwestie van smaak.

Een gerecht kan van nature al heerlijk zijn maar een beetje extra kruiden kan het net even wat lekkerder maken (of niet...kwestie van smaak).
Mooie filosofisch verantwoorde hifi statement met Kerst (..dacht ik zo).

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: cz79 op december 26, 2010, 12:34:12
Een gerecht kan van nature al heerlijk zijn maar een beetje extra kruiden kan het net even wat lekkerder maken (of niet...kwestie van smaak).
Mooie filosofisch verantwoorde hifi statement met Kerst (..dacht ik zo).

Denk niet dat een chef kok als Sergio Herman er blij van wordt en het weet te waarderen als jij even wat kruiden en peper en zout aan zijn gerechten gaat toe voegen. In dat opzicht is het dus idd een hele goede vergelijking. :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79


Mexicaanse Hond

#39
Voor tweaks geldt in ieder geval ook dat the proof of the (christmas)pudding in the eating is.

joep

Citaat van: cz79 op december 26, 2010, 12:34:12
Ik denk dat bij de duurdere (betere spelers) die kleine veranderingen wellicht een grotere impact hebben, dat wil niet zeggen dat de spelers niet goed klinken zonder deze tweaks(wim...), maar ik denk dat je daar de veranderingen gewoon beter en eerder hoort en of iemand dat dan beter vindt of niet dat is een kwestie van smaak.





Mijn gedacht!

WimPeu

Waarom gooien ze er dan niet een paar dopjes en een fatsoenlijk netsnoer af fabriek bij de doos in. Dat zijn de kosten niet. Ze doen er ook batterijtjes voor de AB bij in omdat ie het dan idd beter doet.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op december 26, 2010, 15:04:35
Waarom gooien ze er dan niet een paar dopjes en een fatsoenlijk netsnoer af fabriek bij de doos in. Dat zijn de kosten niet. Ze doen er ook batterijtjes voor de AB bij in omdat ie het dan idd beter doet.
En dan al die hobbyisten hun plezier ontnemen? Het zijn geen onmensen bij Marantz.

joep

#43
Citaat van: WimPeu op december 26, 2010, 15:04:35
Waarom gooien ze er dan niet een paar dopjes en een fatsoenlijk netsnoer af fabriek bij de doos in. Dat zijn de kosten niet. Ze doen er ook batterijtjes voor de AB bij in omdat ie het dan idd beter doet.



Oordopjes? Had effe niks anders in huis.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES