Samsung UE40C7700 LED 3D TV & Samsung BD-C6900 Blue Ray 3d

Gestart door HiFi gek, december 20, 2010, 22:51:16

Vorige topic - Volgende topic

mars

stupid

yep die Philips van jou heeft over de gehele achterkant , LED''tjes''

Terwijl ''samsung'' alleen aan de randen , en met een soort van spiegels werkt.

By the way...;  plasma gaat eruit :yes: en komt niet meer terug nonono
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WimPeu

Da's niet zo best. Plasma's hebben nog altijd veruit het mooiste beeld...naar mijn smaak dan heh.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op december 22, 2010, 18:47:45
Da's niet zo best. Plasma's hebben nog altijd veruit het mooiste beeld...naar mijn smaak dan heh.
Je oren mogen dan wat minder zijn, aan je ogen mankeer je niets.  :-P :wink:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: WimPeu op december 22, 2010, 18:47:45

Oi Wim,

Ben ik ''tegenwoordig'' niet meer mee eens hoor nonono.

Wat ik nog niet verteld heb  redface, is dat ik namelijk de samsung die ik 10 maanden terug gekocht heb , de deur heb uitgedaan.  ( ik had een vriend op bezoek uit zuid amerika....''Colombia'')
En die zag het beeld bij mij , en zoals ''Rivas Perez'' typisch is , gelijk willen kopen en meenemen  8-) 8-).
Ondanks dat ik zei dat dat model bij de mediamarkt , nog goedkoper was geworden , gaf hij me 300 euro meer dan ik betaald had......................want hij moest perse de mijne :roll:. :roll:

Nou ken ik wel wat mensen ook bij de mediamarkt en ik weet dat de schermen begin volgend jaar weer zo'n 20 % gaan zakken, en ik weet ook precies wanneer ze de volgende -19% BTW aktie hebben.
( waarom ze weeeeer goedkoper worden is dat er mischien 10 ofzo grote beeldscherm fabrieken op de wereld zijn waar bijna alle merken op specs hun schermen van daan halen...................maaaar er is zwaar overschot :yes: :wink:)

Dus ik ben weer volop aan het orienteren en neuzen voor een nieuw TV'tje''  :roll:....leuk.

wat ik wil zeggen Wim , de ontwikkelingen gaan hard nu , en LCD is al een tijdje NIET meer de mindere
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

WimPeu

Ik heb deze zomer ook een nieuwe (Plasma) TV gekocht en in meerder winkels de TV vergeleken. Allemaal Sansung vanwege bewezen kwaliteit (mijn oude is ook Samsung) en vanwege de looks en niet te vergeten de prijs. Maar ik vond de LED schermen te hard kwa kleuren. Een beetje on-natuurlijk. Ik weet dat je in een winkel nooit echt TV's kan vergelijken omdat de afstel mogelijkheden zo enorm zijn dat je ze niet 1:1 kan vergelijken. De LED 50"was ook nog eens E600,- duurder dat maakt de keuze dan al wel een stukkie makkelijker. Stroomverbruik zal wel daar let ik eigenlijk niet zo op. Kan ook heel wat uurtjes kijken voordat ik het prijsverschil met een 50" LED gelijk heb getrokken.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

stupid

Ja daar heb je ook weer gelijk in Wim, wat betreft die 500 euro :wink:.

Maar zoals je zelf al zegt , in de winkel is geen goed vergelijk te maken , daar staan ze standaard op dynamisch, maar zodra je hem thuis zelf instelt , is er 1 mogelijkheid die je nooit meer gebruikt ....''dynamisch..'' nonono

En ik ken er wel meer hoor , die oprecht en onderbouwd tevreden zijn met plasma boven lcd.

En tja de betere plasma's ZIJN ook mooi :yes: notworthy
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

oooohhh we gaan tegenwoordig ook al los over televisie's

:schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mars

stupid

hahaha ja joh , ik ben aan het versimpelen....................namelijk ; als er maar een stekker aan zit is het al goed :lol:.

Zo heb ik de laatste tijd wasmachine gekeken ipv TV , en heb ik leren genieten van het gepruttel van mijn senseo ipv mijn set.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

HiFi gek

Citaat van: mars op december 22, 2010, 20:19:42

in de winkel is geen goed vergelijk te maken , daar staan ze standaard op dynamisch, maar zodra je hem thuis zelf instelt , is er 1 mogelijkheid die je nooit meer gebruikt ....''dynamisch..'' nonono

Dynamisch instellen gebeurd vrijwel alleen in de winkel hebben ze mij eens verteld bij Saturn , dat heeft te maken met de vele TL verlichting in de show rooms .

In je eigen thuis situatie ziet dynamisch er niet uit naar mijn mening , afschuwelijk gewoon .
Ik zet een TV altijd in de standaard stand , of Native hoe je het ook noemen wil , dan krijg je de meest natuurlijke weergave qua kleur .

Groeten  EDWIN  B

Stadium III

Je moet toch eens een keer naar een M&G van de HT gekken komen edwin
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Citaat van: Stadium III op december 23, 2010, 19:29:13

Wie weet doe ik dat wel eens een keer .

Groeten  EDWIN  B

drees62

Citaat van: Stadium III op december 23, 2010, 19:29:13

Misschien wordt je volgende aankoop dan wel een mooie (muzikale) subwoofer, Edwin  :wink:

HiFi gek

Citaat van: drees62 op december 26, 2010, 11:03:22
Misschien wordt je volgende aankoop dan wel een mooie (muzikale) subwoofer, Edwin  :wink:

Nee hoor , echt niet . :no:

Groeten  EDWIN  B