Citaat van: WimPeu op december 22, 2010, 18:47:45
Da's niet zo best. Plasma's hebben nog altijd veruit het mooiste beeld...naar mijn smaak dan heh.
Oi Wim,
Ben ik ''tegenwoordig'' niet meer mee eens hoor
.
Wat ik nog niet verteld heb
, is dat ik namelijk de samsung die ik 10 maanden terug gekocht heb , de deur heb uitgedaan. ( ik had een vriend op bezoek uit zuid amerika....''Colombia'')
En die zag het beeld bij mij , en zoals ''Rivas Perez'' typisch is , gelijk willen kopen en meenemen
.
Ondanks dat ik zei dat dat model bij de mediamarkt , nog goedkoper was geworden , gaf hij me 300 euro meer dan ik betaald had......................want hij moest perse de mijne
.
Nou ken ik wel wat mensen ook bij de mediamarkt en ik weet dat de schermen begin volgend jaar weer zo'n 20 % gaan zakken, en ik weet ook precies wanneer ze de volgende -19% BTW aktie hebben.
( waarom ze weeeeer goedkoper worden is dat er mischien 10 ofzo grote beeldscherm fabrieken op de wereld zijn waar bijna alle merken op specs hun schermen van daan halen...................maaaar er is zwaar overschot
)
Dus ik ben weer volop aan het orienteren en neuzen voor een nieuw TV'tje''
....leuk.
wat ik wil zeggen Wim , de ontwikkelingen gaan hard nu , en LCD is al een tijdje NIET meer de mindere