Had daar al gereageerd dus hier dan ook maar even.
Ik mis in ieder geval Michel Jonasz met de dubbel CD `Le fabuleuse histoire de Mister Swing` die bij mij al jaren in mijn top 3 staat. (Op CD2 staat het nummer`Le temps passe` en dat is dé manier om je laag te beoordelen)
Evenzo is dat het geval met `Music for stage and screen`van The Boston Pops Orchestra die werken van Aaron Copland en John Williams ten gehore brengen op een CD van de Sony Classical SBM serie.
Prachtige opnamen van filmmuziek die je daarna niet meer uit je hoofd krijgt.
Ik heb zelf overigens wel de gold disc uitvoering van Roger Waters in mijn bezit én persoonlijke top 3 staan dus dat klopt dan weer wel.
Misschien is het leuk om eens te kijken naar wat er bij iedereen in de kast staat en wat niet zo bekend is.
Bij het verkopen van mijn oude en het kopen van mijn 'nieuwe' speakers, merkte ik dat bovengenoemde CD's een grote indruk maakten en steeds werd mij dan ook gevraagd hoe ik erop gekomen was om ze aan te schaffen.
Ik wil dan beginnen met een CD van Pain of Salvation genaamd 'BE' die wat mij betreft van zeer hoge kwaliteit is, maar vanwege de soms zeer complexe en dynamische passages niet altijd even gemakkelijk is voor elke installatie.
Hier is ook een DVD van te krijgen die ik uiteraard ook in mijn bezit heb.
@Cornelis 1921: Ik weet in ieder geval nog exact hoe ze live klonken in de jaren '70 en niet alleen Genesis maar ook ELP en YES. Vooral van YES was en ben ik een grote fan!
Ik ben bijvoorbeeld ook terug te vinden op de YES Symphonics DVD, omdat mijn enthousiasme voor de band zo groot is gebleven door de jaren dat ik op mijn stoel ging staan tijdens het applaus......
Hier nog een plaatje van mij en Chris Squire uit 2003.....inmiddels heb ik mijn haar weer normaal.
En nog een met Rick Wakeman na het optreden in Keulen in dat jaar.
Ik was daar als fotograaf en fan van het eerste uur.
Zo, dat was wel weer effe genoeg off-topic geneuzel.